Lepsza tarnina?

11. Data: 2004-11-03 19:20:39

Temat: Re: Lepsza tarnina?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Kresowiec" <i...@t...de>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, November 03, 2004 10:03 AM
Subject: Re: Lepsza tarnina?

> zostalo
:)
juz mozna zrywac tarnine
?
tez zostalo mi troche spirytusu
a narobione naleweczki koncza sie w zastraszajacym tempie
:)
jutro mam w planie nastawic aptekarska cytrynowke
kilogram cytryn
kilogram cukru
litr mleka
litr spirytusu
:)
podobno jak odstoi pare tygodni to nalewka wychodzi czysta i klarowna
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2004-11-03 19:33:21

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O.K. Ale u mnie, tatuska zaganianego, roznie bywa ze slownoscia mimo ze
> sie staram. Czasem czasami nie wyrabiam albo na smierc zapominam.
> Zapytaj Sapijaszkow: zwykle zalatwiam nie to o co prosza a uszczesliwiam
> na silem jakims badziewiem, ktore sobie tez kupilem. Ale umowa stoi i
> jak to bede mial natychmiast dam znac.
>
> I.

Z góry dziękuję.To moje marzenie od lat,duża tarnina.Aby jeszcze
nie miała kolców[czy cierni?]to byłby luksus.
Czytałem kiedyś o krzyżówkach czeremchy z wiśniami.Popytaj,może
ktoś słyszał o takim mieszańcu.
Mirzan

13. Data: 2004-11-03 20:26:47

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:004801c4c1d7$94172250$b09e1b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> juz mozna zrywac tarnine
> ?
Hejka. Jeszcze nie. Poczekaj aż solidnie przemarznie. :-)

> :)
> jutro mam w planie nastawic aptekarska cytrynowke

Tadziu, ja ostatniej zimy nie wiedziałem co zrobić z przejrzałym
(nie było chętnych do zjedzenia) grapefruitem. Zasypałem miąższ cukrem,
a sok zalałem spirytusem 70%. Jak postoi miesiąc, to robi się ciekawa
naleweczka. :-)
Pozdrawiam cytrusowo Ja...cki

14. Data: 2004-11-04 14:29:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Bardzo mam chęć na taką tarninę. Co zrobić aby ją mieć?
> Cena nie jest mała, ale mieści się w granicach rozsądku.
> Wcale nie takie proste szczepić pestkowe,lepiej zapłacić i nie
> czekać. A przetwory z tarniny letsze niż z aronii.
> Gdybyś sprowadzał, to na dwóch przesyłka wyjdzie taniej.
> Jagoda kamczacka pozostała do wydania,Zygmuntowi nie chciało się
> zabrać wszystkiej...
> Mirzan

Do tej tarniny to i ja bym się dopisała, jeżeli wiecie jak to załatwić.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

15. Data: 2004-11-04 14:34:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Do tej tarniny to i ja bym się dopisała, jeżeli wiecie jak to załatwić.

Już się doczytałam, że to nie ze sklepu, tylko prywatni znajomi dzwigać
będą, więc wycofuję. Tak to jest jak się coś nie do końca przeczyta ;-)

16. Data: 2004-11-04 14:59:22

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam po sadzonkowym trudzie.
>   skryba
> Ps. To ostatnie kłącze kładłeś do auta czy nie. Bo gdzieś się mi zapodziało?
>
> Bagażnik na dachu jechał pusty...
Makleję włożyłem do worka z jagodą,musiała wypaść.Jak nie znajdziesz,
następnym razem załadujemy cały worek, taki nie zginie.
Czy zostało troszkę miejsca w ogrodzie?
Mirzan

17. Data: 2004-11-04 22:24:20

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Makleję włożyłem do worka z jagodą,musiała wypaść.Jak nie znajdziesz,
> następnym razem załadujemy cały worek, taki nie zginie.
> Czy zostało troszkę miejsca w ogrodzie?
> Mirzan

Znajlajzłem.
W drugiej partii dzisiaj sadzonej trafiłem tą maupę. Za kare za mój stres
dostała takie miejsce i taką dawkę najdroższej ziemi, że niech nawet nie
próbuje nie wyleźć na wiosne.
W każdym kilogramie tej ziemi jest nie mniej niż 50 gram mojego serdecznego
i pracowitego potu. Przelicz to na kufelki złocistego napoju.
Oj chyba dopisze się do bajki. Coś mi sie zdaje, że wena literacka się do
mnie sposobi . Ale to sie musi we mnie ugruntować.
:-))))))
Pozdrawiam prozaicznie tymczasem
skryba

18. Data: 2004-11-04 22:27:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>(nie było chętnych do zjedzenia) grapefruitem. Zasypałem miąższ cukrem,
>a sok zalałem spirytusem 70%. Jak postoi miesiąc, to robi się ciekawa
:))
tez m sie wydaje
ze moze to byc bardzo smaczna naleweczka
:)
narazie te kwaskowate
(pigwowkowa i cytrnowkowa)
lepiej mi smakuja niz te slodkawe
(wisniowa i sliwkowa)
:))))

19. Data: 2004-11-04 22:32:59

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Makleję włożyłem do worka z jagodą,musiała wypaść.Jak nie znajdziesz,
> następnym razem załadujemy cały worek, taki nie zginie.
> Czy zostało troszkę miejsca w ogrodzie?
> Mirzan

Ta joj. Ta ona się znalazła i juz posadzona.
Wszystko posadzone zresztą. Za co mnie tak nie lubisz, że kazałeś mi dwa dni
tak ostro bakać przy sadzonkowaniu. Po takiej robocie to nawet nie wiem jak
się nazywam.
Ale jutro już będę wiedział.
Czy w związku z okazanym brakiem szacunku wyrok moge wykonać za Twoją zgodą.
Czy wykonanie wyroku mam wziąć wyłącznie na swój 'pukiel' (przed czym wcale
się nie wzdragam).
:-))))))))))))))
Pozdrawiam
skryba

20. Data: 2004-11-29 16:13:50

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

mirzan schrieb:

> Bardzo byś mnie ucieszył,kupując ją teraz,kiedyś w końcu dotrze
> do mnie.
> Takie dziwolągi są najciekawsze,zwykłe śliwy można wszędzie kupić.
> Mirzan

No to cos na pocieszenie antydepresyjne. Prosiles o kupno tego dziwolaga
ale ja pewnosci nie mialem czy warto. Poszperalem troche w internecie a
sprzedawce poprosilem o wiecej szczegolow na temat tej tarniny. Wiesz,
ja juz tu troche pomieszkuje i nie raz probowali mnie oszwabic. Po
jakims czasie pojechalem i poprosilem o tzw. czarno na bialym. Pokazali
mi papiery. Przedtem byla najzwyklejsza etykieta z nazwa lacinska i
niemiecka. Tym razem pokazali mi nazwe odmiany i producenta. Zgadzalo
sie z tym co bylo w internecie na ten temat. Tarnina ta nosi nazwe
'Retro'. Jeszcze nie kupilem, bo i nie mam jak poslac a nie chce
ryzykowac, ze u mnie padnie. Maja tego jeszcze 5 szt. Nie u nich
przezimuje a na wiosne postaram sie to jakos przetransportowac. Duze to
niestety i sporo miejsca zajmuje.

Tyle na dzien dzisiejszy. Byle do wiosny.

I.

drzewka-zima
Re: kwiat lotosu
Odkurzacz ogrodowy do lisci - warto ?