prognozy

1. Data: 2004-11-02 11:49:45

Temat: prognozy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Wczoraj w TVP3 w trakcie prognozy pogody zapowiedziano na
najbliższą sobotę pierwszy atak zimy. :-( To zwiastuje niestety koniec
całowania żab i fantastycznych wędrówek ze smokiem po zielonych polach,
łąkach ...
Pozdrawiam prognostycznie Ja...cki
PS Czy smoki zapadają w zimowy sen? :-)

2. Data: 2004-11-02 12:12:18

Temat: Re: prognozy
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najbliższą sobotę pierwszy atak zimy. :-( To zwiastuje niestety koniec
> całowania żab i fantastycznych wędrówek ze smokiem po zielonych polach,

Tak, jak się im przepowiada taką pogodę;-}

Pozdrawia TeresaR

3. Data: 2004-11-03 16:50:07

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Wczoraj w TVP3 w trakcie prognozy pogody zapowiedziano na
> najbliższą sobotę pierwszy atak zimy. :-(

Tez ogladalem ta prognoze i nie wiem jak bedzie, bo na TV Rzeszow
zapowiadali na najblizszy weekend nawet do 20 stopni (na plusie) :)
Ktos tu sie musial pomylic... ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-11-03 17:52:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cmb27f$8pe$1@atlantis.news.tpi.pl Bpjea
<b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> ... na TV Rzeszow
> zapowiadali na najblizszy weekend nawet do 20 stopni (na plusie) :)

Hejka. Bym nie miał nic przeciwko temu. Zrobiłbym weekendowy wypad
do lasu i kilka słoiczków zielonek, podgrzybków lub opieniek
przybyłoby w spiżarni. :-)
Pozdrawiam okazjonalnie Ja...cki

5. Data: 2004-11-03 18:04:15

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Bym nie miał nic przeciwko temu.

:)
Prognoza na TV Rzeszow ograniczala sie do wojewodztwa podkarpackiego.
U Ciebie moze byc mroz ;)
Poltora tygodnia temu bylem na rydzach i nawet sporo zebralem :)

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2004-11-03 18:33:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cmb6og$qvu$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl
(usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Poltora tygodnia temu bylem na rydzach i nawet sporo zebralem :)

Hejka. Mam trzy słoiki marynownych beskidzkich rydzów. :-) Niestety
rydze zbierane w górach nie pachną tak, jak te nizinne. U nas rydz to
rzadkość i ostatnio wbrew przysłowiu są robaczywe. :-(
Pozdrawiam absencyjnie Ja...cki

7. Data: 2004-11-03 18:36:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... ostatnio wbrew przysłowiu są robaczywe. :-(
> Pozdrawiam absencyjnie Ja...cki

No ale jak to, przecież się mówi że "lepiej rydz jak nic" czyli są to
grzyby raczej pośledniej jakości skoro nic gorszego już nie ma. Czy też
myślisz o innym przysłowiu ???

Serdecznie Miłka

8. Data: 2004-11-03 18:37:05

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> Hejka. Bym nie miał nic przeciwko temu. Zrobiłbym weekendowy wypad
> do lasu i kilka słoiczków zielonek, podgrzybków lub opieniek

O ziemi z kretowin nie zapomnij.
:-)
Pozdrawiam uprawowo
skryba

9. Data: 2004-11-03 20:33:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cmb8mh$5oj$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> No ale jak to, przecież się mówi że "lepiej rydz jak nic" czyli
> są to grzyby raczej pośledniej jakości skoro nic gorszego już nie
> ma. Czy też myślisz o innym przysłowiu ???

Hejka. Rydze, pośledniej jakości? Herezja! :-( Rydze na masełku, to
niebo w gębie, aż mi ślinka leci. :-) Mniam, mniam.
Miałem na myśli przysłowie - zdrów jak rydz! :-)
Pozdrawiam kulinarnie Ja...cki

10. Data: 2004-11-03 21:56:58

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Mam trzy słoiki marynownych beskidzkich rydzów. :-) Niestety
> rydze zbierane w górach nie pachną tak, jak te nizinne.

Nie wiem, ktore rydze masz na mysli piszac o nizinnych ale zauwazylem, ze
roznia sie nieco w zaleznosci od tego z jakim drzewem wspolzyja. Ostatnio
zbieralem pod jodlami. Kiedy indziej zbieram pod swierkami. Rosna tez pod
sosna ale tych jakos nie mam szczescia znalesc.
Co ciekawe, te, ktore zbieralem ostatnio, nie byly robaczywe przewaznie.

> U nas rydz to
> rzadkość i ostatnio wbrew przysłowiu są robaczywe. :-(

Rydz w ogole jest w odwrocie, w calym kraju.

Pozdrawiam,
Bpjea

Bukszpan
smokowisko