Licznik do ciepłej wody z czujnikiem

1. Data: 2005-04-28 13:34:58

Temat: Licznik do ciepłej wody z czujnikiem
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W jakiej cenie są liczniki ciepłej wody z czujnikiem temperaturowym? Bo wkurza
mnie już to, że czasami muszę poczekać na ciepłą wodę nawet 20 minut. I jaka
temperatura wody jest uważana za ciepłą według prawa mieszkaniowego? A i co ile
czasu trzeba te liczniki "homologować"? Poprostu, jak chcę wodę ciepłą, to
licznik zacznie mi nabijać ciepłą wodę dopuki ta osiągnie odpowiednią
temperaturę. Wtedy to może sobie lecieć dopuki nie będzie ciepła.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

2. Data: 2005-04-28 18:44:32

Temat: Re: Licznik do ciepłej wody z czujnikiem
Od: "tenny**mac" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma takich.

3. Data: 2005-04-29 05:39:21

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tenny**mac" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> nie ma takich.
No to zniknąłeś trochę przemysłu, paru inżynierów i takie tam...
Odważny jesteś ;)
Np.: http://www.apator.com.pl/pl.php?a=2&b=wyroby_11_1

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

programa do projektowania mieszkania - gdzie
Podloga z desek na balkonie
Ile płacicie za ciepłą wodę i...
[market] pompka i naczynie do pakowania próżnioweko Zepter Vacsy za 150 zł - ostatnie godziny
ile plyt GP dac na stelaz ?