programa do projektowania mieszkania - gdzie

1. Data: 2005-04-28 12:30:26

Temat: programa do projektowania mieszkania - gdzie
Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

gdzie znbajde cos takiego jak to :

http://www.ikea.com/ms/pl_PL/rooms_ideas/kitchen/dow
nload.html

PÜrzydalob mi sie cos do calego mieszkania. Choc tgen programik tez jest
fajny (hi h jak na poczatek)

pozdrawiam

PanTalon

2. Data: 2005-04-28 13:02:08

Temat: Re: programa do projektowania mieszkania - gdzie
Od: "optyk" <o...@o...optyk> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze kiedys dawno na ktorejs z plyt w Enterze byl program
Wymarzony Dom. Do projektowania wnetrz i takich tam.

optyk

3. Data: 2005-04-28 13:11:43

Od: "ksdrs" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> PÜrzydalob mi sie cos do calego mieszkania. Choc tgen programik tez jest
> fajny (hi h jak na poczatek)

http://www.kitchendraw.com/POL/

ksdrs

4. Data: 2005-04-28 14:07:25

Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja projektuje swoje w ArchiCadzie. Potężne narzędzie, ale nie da się ukryć
ze momentami cholernie toporne i nie tak do końca intuicyjne.
Jest jeszcze cos takiego jak Arcon chyba, tez ponoc niezły program.

5. Data: 2005-04-28 16:26:25

Od: eSeLKer <s...@o...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m[...] napisał:
> [...]
nload.html
> PÜrzydalob mi sie cos do calego mieszkania. Choc tgen programik tez jest

Polecam PRO100. Łatwy w użyciu i o niezłych możliwościach. Niestety,
wersja legalna dosyć droga, ale podobno na eMule można ściągnąć cały
program ;)

eSeLKer

6. Data: 2005-04-30 16:15:06

Od: "the.one" <t...@g...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eSeLKer" <s...@o...pl.USUNTO> napisał w wiadomości
> Polecam PRO100. Łatwy w użyciu i o niezłych możliwościach. Niestety,
> wersja legalna dosyć droga, ale podobno na eMule można ściągnąć cały
> program ;)

Kiedys w "4 katach" byla wersja demo gratis. Teoretycznie byla pozbawiona opcji
zapisu ale dalo sie to obejsc.

Podloga z desek na balkonie
Ile płacicie za ciepłą wodę i...
[market] pompka i naczynie do pakowania próżnioweko Zepter Vacsy za 150 zł - ostatnie godziny
ile plyt GP dac na stelaz ?
zelazko