Lippia !;}

11. Data: 2013-09-20 15:12:49

Temat: Re: Lippia !;}
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Sep 2013 00:00:40 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> Kupiłam sobie kiedyś lippię, dwa razy zresztą, ale nie z planami gastronomicznymi.
Przepadam za jej zapachem i chciałam wykorzystać ją do pot-pourri albo woreczków
zapachowych.

> Padła w tempie zastraszającym.

A ja w powyższych celach kupiła wiosną miętę cytrynową, mam ją razem z
bazylią w tunelu foliowym; jej zapach śliczny, ale boję się, czy wytrzyma w
suszu. Będę próbować, bo jesień dopadła już i roślin pod folią :-(

12. Data: 2013-09-20 15:14:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2013-09-20 18:59:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-20 08:31, Robson pisze:

> Jest takie inne zioło Azteków, ale można mieć problemy z jego przywozem,
> bo kartele opanowały jego produkcję ;)

Tylko ono raczej nie służy do słodzenia ;)

14. Data: 2013-09-22 12:06:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Sep 2013 18:59:35 +0200, Aicha napisał(a):

> Tylko ono raczej nie służy do słodzenia ;)

Życia. Czasem. Jednak w efekcie nomen omen końcowym rzadko.

15. Data: 2013-09-23 09:53:06

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 września 2013 21:40:49 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> Kupiłem Lippia [Zioło Azteków]! Super roślinka.Ale za mało o niej wiem.Czy są w
sprzedaży jakieś wyroby na bazie tej roślinki? Coś ala słodzik ?-choć wiem, że ona
się nie nadaje do długotrwałego używania jako słodzik,... Ciekawi mnie również smak
alkoholu...na przykład do czystej wódki zdziebko liści Lippia ;}

Ja jednak polecam tradycyjnie, śledzik, ogóras kiszony, grzybek lub meduza.

16. Data: 2013-09-23 17:52:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-23 09:53, s...@g...com pisze:

> [...]
alkoholu...na przykład do czystej wódki zdziebko liści Lippia ;}

> Ja jednak polecam tradycyjnie, śledzik, ogóras kiszony, grzybek lub meduza.

Do słodzenia???? :)

17. Data: 2013-09-23 17:57:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Sep 2013 17:52:30 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
alkoholu...na przykład do czystej wódki zdziebko liści Lippia ;}

Tak! MŚK ze wszystkich słodyczy najbardziej lubi schabowego z kapustą :-)

18. Data: 2013-09-24 22:19:21

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 23 września 2013 17:57:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
alkoholu...na przykład do czystej wódki zdziebko liści Lippia ;}

> Tak! MŚK ze wszystkich słodyczy najbardziej lubi schabowego z kapustą :-)

Ze wszystkich słodyczy najlepsza jest golonka !;}
A ogólnie...ja używam tylko naturalnych słodyczy,...cukier won, słodkie kobiety to
jest to!:} Dozować [wy]rafinowanie!

SJ

19. Data: 2013-09-24 23:11:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Sep 2013 13:19:21 -0700 (PDT), s...@g...com
napisał(a):

> [...]
alkoholu...na przykład do czystej wódki zdziebko liści Lippia ;}

> Ze wszystkich słodyczy najlepsza jest golonka !;}

Taktak, ale bez treściwej popitki ta słodycz ginie - tak twierdzi MŚK :-)

> A ogólnie...ja używam tylko naturalnych słodyczy,...cukier won, słodkie kobiety to
jest to!:} Dozować [wy]rafinowanie!

O to to :-)

Kto się wściekł na fast foody?
Zachować bazylię...