Literatura

71. Data: 2008-11-29 22:08:47

Temat: Re: Literatura
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@c...pl> wrote in message
news:ggsdu1$4f9$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Nie no, Ty normalnie głupia jesteś jak but.
> Embriony to nie mięso, nie są przechowywane w zamrażalniku.
>
> V-V

Nie odpowiedziałaśna moje zapytanie.

A embriony są zamrożone - więc zamrażalnik.

72. Data: 2008-11-30 00:10:34

Temat: Re: Niekatolicki katolik. (was: Literatura)
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Fatalne świadectwo wystawiasz katolicyzmowi... na pocieszenie, nie Ty jedna
;o)
Poczytaj trochę tekstów Prusaka w TP... tak dla otrzeźwienia...

> . Nie tak dawno przy okazji tematu aborcji urzędująca minister zdrowia
> głosiła, że osoba wierząca, która zostaje ministrem, powinna zostawić
> swoje
> przekonania religijne i moralne przed gabinetem.

To oczywiste. Czemu tu się dziwić? Jako obywatel albo poseł ma możliwość
zmiany stanowionego prawa, ale jako zasiadająca na stanowisku
administracyjnym ma zostawić swoje przekonania za drzwiami.

> Wczoraj poseł Platformy
> Obywatelskiej i członek władz tej partii Jarosław Gowin stwierdził w
> Polskim Radiu: "Ja - niezależnie od tego, jakie są moje własne przekonania
> religijne - jako polityk nie mogę się kierować doktryną religijną, muszę
> kierować się przesłankami moralnymi i jakimś moim poczuciem
> odpowiedzialności za wypracowanie kompromisu społecznego".

Przynajmniej w miarę mądrego cytują...

> Wygląda na to,
> że ten tak chętnie odgrywający rolę autorytetu w sprawach kościelnych
> poseł
> na czas bycia politykiem w praktyce zawiesił swą przynależność do
> Kościoła.

Nie zawiesił, tylko żyje w państwie i państwu teraz służy... mógł, gdyby nie
chciał, nie iść w posły...

> Jednocześnie postawa, którą przyjął, pozbawia sensu postulowany tak często
> przez Ojca Świętego i biskupów aktywny udział katolików świeckich w życiu
> społeczno-politycznym. Bo jeśli mają żyć, działać, głosować, decydować
> inaczej, niż postuluje to wyznawana przez nich wiara, to po co to komu?

To niech to robią w zgodzie z prawem. I nie są jedyną grupą społeczną, która
musi dopracowywać się kompromisów z innymi...

> "Znam Twoje czyny, że ani zimny, ani gorący jesteś. Obyś był zimny albo
> gorący. A tak, skoro jesteś letni - ani gorący, ani zimny - chcę Cię
> wyrzucić z mych ust" (Ap 3, 15-16).(...)"

A furiatów nam tu nie trzeba, opanowani potrzebni...

A że Gocłowski dał się wciągnąć w tak głupią dyskusję... i ten inteligentny
człowiek jak się okazało, polskiego prawa nie zna, które dla żyjących w tym
państwie, czy tego chcą czy też nie, jest nadrzędne w stosunku do
jakichkolwiek związków religijnych, o ile chcą egzystować na tegoż państwa
terenie...

Pzdr
Paweł

73. Data: 2008-11-30 00:13:19

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale w naszej kulturze nie wysuwa się tego argumentu na plan pierwszy z
> różnych powodów...

między innnymi z tego powodu, że ta kultura stoi jednak na dość wysokim
poziomie i nie jest skłonna chylić ucha takim bredniom...

Pzdr
Paweł

74. Data: 2008-11-30 04:55:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ale w naszej kulturze nie wysuwa się tego argumentu na plan pierwszy z
> różnych powodów...

Niektórzy ze względu na słabą oglądalność poprzez pokolenia nie są
skłonni wierzyć, że prawdopodobieństwo wystąpienia uszkodzeń u takiej
progenitury jest zdecydowanie większe niż u uśrednionej pary płodzącej bez
większego kłopotu.
Swoje braki wiedzy i wyobraźni oraz słabe zdolności twórsze pokrywaja
programową niewiarą w fakty lub nawet teorie ale podbudowane wiedzą, często
interdyscyplinarną.

75. Data: 2008-11-30 05:04:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@o...pl> wrote in message

Zadziwia mnie jak durni ateiści na hasło "na religię!!!" wrzucają
wszystko do jednego wora. Także nauki i unormowania społeczne wynikające z
zasad religijnych, ale dobrych dla społeczeństwa, także dla ateistów.
Taka postawa jest sprzeczna z naukowym podejściem i staje się ścisle
doktrynalną. Jest to typowa mentalność Kalego. Człowiek inteligentny i
myślący nie odrzuca wszystkiego ad hoc, lecz po przemyśleniu wyławia z
całości to co ma dla niego wartość, ale też wartość szerszą - dobrą także
dla ludzi o innych poglądach.
Uruchom swoje sito, aby otrzymać rozkład Gaussa.

76. Data: 2008-11-30 08:02:38

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla ludzi o innych poglądach.
> Uruchom swoje sito, aby otrzymać rozkład Gaussa.

Slavio drogi, nie rozumiesz, ręce opadają, ale tłumaczę jeszcze raz... tam,
gdzie religijne zasady pokrywają się z niezależnymi, zgoda... niestety
religianci zaraz próbują podciągnąć całą resztę balastu twierdząc, że to tak
samo dobre, wręcz jedyne własnie... to nie durni ateiści mają problem...
niestety...

Pzdr
Paweł

77. Data: 2008-11-30 08:29:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 22:54:52 +0100, Veronika napisał(a):

> Nie no, Ty normalnie głupia jesteś jak but.
> Embriony to nie mięso,

A co?

> nie są przechowywane w zamrażalniku.

A gdzie?

Głupia to Ty jesteś, nieuleczalnie zakłamana.

78. Data: 2008-11-30 08:30:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 23:08:47 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Veronika" <v...@c...pl> wrote in message

> Nie odpowiedziałaśna moje zapytanie.
>
> A embriony są zamrożone - więc zamrażalnik.

I białko - więc mięso.

79. Data: 2008-11-30 08:35:10

Temat: Re: Niekatolicki katolik.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 01:10:34 +0100, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> zmiany stanowionego prawa, ale jako zasiadająca na stanowisku
> administracyjnym ma zostawić swoje przekonania za drzwiami.

Religia to nie coś, co pozostawia się za drzwiami. Można się nie pchać na
stołek - o, tego przecież można sie wyrzec. Jak się nie jest kundlem.

> Przynajmniej w miarę mądrego cytują...

:->

> Nie zawiesił, tylko żyje w państwie i państwu teraz służy... mógł, gdyby nie
> chciał, nie iść w posły...

Nie zawiesił - po prostu zmienił front :->
Jak każdy kundel bez przekonań i honoru.

> To niech to robią w zgodzie z prawem. I nie są jedyną grupą społeczną, która
> musi dopracowywać się kompromisów z innymi...

> A furiatów nam tu nie trzeba, opanowani potrzebni...

Nie poniał, ale nic dziwnego.

> [...]
> państwie, czy tego chcą czy też nie, jest nadrzędne w stosunku do
> jakichkolwiek związków religijnych, o ile chcą egzystować na tegoż państwa

Wiesz, dla normalnego człowieka sprawa życia poczętych dzieci, starców i
słabszych jest pozareligijna...

80. Data: 2008-11-30 08:35:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Nov 2008 01:13:19 +0100, bazyli4 napisał(a):

> między innnymi z tego powodu, że ta kultura stoi jednak na dość wysokim
> poziomie i nie jest skłonna chylić ucha takim bredniom...

To brednie tylko dla niedokształtów.

Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce
I WSZYSTKO JASNE !!!