Lodowka Samsung Side By Side i kostkarka

1. Data: 2005-08-12 11:52:58

Temat: Lodowka Samsung Side By Side i kostkarka
Od: "Olqo" <o...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos moze wie, czy do powyzszej lodowki jest koniecnza instalacja wody,
aby moc korzystac z kostkarki?
Bo wiem, ze istnieje mozliowsc dolewania wody od srodka, np. z butelek, ale
slyszalem, ze kostkarka wymaga jerdnak linii wodnej.
Czy to prawda?

Pozdrawiam
Olqo

2. Data: 2005-08-12 14:16:49

Temat: Re: Lodowka Samsung Side By Side i kostkarka
Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Olqo <o...@U...poczta.onet.pl> wystukał(a):
> Czy ktos moze wie, czy do powyzszej lodowki jest koniecnza instalacja
> wody, aby moc korzystac z kostkarki?
Sprawdzę. Mam takową z linią wodną, ale wydaje mi się, że jedynie można
schładzać napoje z flaszki, ale lód idzie z linii wodnej.

BTW: jak jeszcze nie kupiłeś to sprawdź cenę w Domar Bydgoszcz.
Ja dałem za swojego R21DCNS 1700 zł mniej niż w MM, czy Saturnie.

3. Data: 2005-08-16 11:16:23

Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest potrzebna, dystrybutor wody może chodzić zarówno na linii wodnej lub
zbiorniku na wyposażeniu lub butelce.
Miko

4. Data: 2005-08-16 11:18:10

Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W poście:ddshv3$1qql$...@n...news.atman.pl,
> Jest potrzebna, dystrybutor wody może chodzić zarówno na linii wodnej
> lub zbiorniku na wyposażeniu lub butelce.

Ale, ale... To zależy od modelu - są jeszcze ręczne typu "Twist Off" bez
konieczności podłączania pod wodociąg. Ja sprawdzałem na automatycznej z
wyborem typu lodu.

Filtr wody JAKI?
Patelnia teflonowa w zmywarce?
regulacja okien