Lodówka tania

1. Data: 2005-07-19 08:55:19

Temat: Lodówka tania
Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio skusiłem się na lodówkę firmy BEKO CS24CAW - kosztowała 849 zł.
Dobry to wybór? Nie rozleci się zbyt szybko? Jakoś nie mogę znaleźć
komentarzy odnośnie tych lodówek. Ma ktoś jakieś doświadczenia? W
serwisie nie chcieli mi powiedzieć co się w nich najczęściej psuje :-)
Kupić jakieś części zamienne na zapas? Na co zwrócić uwagę podczas
użytkowania? W domu dla pewności postała sobie dobę otwarta i nie
podłączona do prądu, po samym przyjeździe została umyta wodą z sodą w/g
zaleceń instrukcji, potem została podłączona i włożono coś do środka
(puszki, mleko w kartonie ketchup i takie tam), świeżą żywność włożono
dopiero po 14 godzinach (w instrukcji napisano, że można już po 12).
Wypoziomowałem ją, odległości od ścian boków i u góry ma minimalnie
większe niż w instrukcji, o co jeszcze zadbać, żeby jak najdłużej
służyła?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

2. Data: 2005-07-19 13:24:55

Temat: Re: Lodówka tania
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupić jakieś części zamienne na zapas?

A są? :))

3. Data: 2005-07-20 07:15:59

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> A są? :))

Pojęcia nie mam, ale już gdzieś czytałem, że ktoś kupywał na zapas
termostat i jeszcze coś, ale już nie pamiętam nawet do jakiego sprzętu.

--

sofa KLIPPAN
łazienka-blat?
Astrologia, Horoskopy - www.spicastar.pl