Lodówka z górnej półki

1. Data: 2004-10-11 13:39:33

Temat: Re: Lodówka z górnej półki - długie
Od: "Peesy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już odpowiadam:
1. ta lodówka jest moją 4 w karierze:
- Polar - hałas, duży pobór prądu (dawno temu)
- Ardo - kleska - wymiana 3x agregatu, duży hałas
- Electrolux - dobry zakup, ale znowu problemy z agregatem i
termostatem, biofresh - był ale raczej powinien nazywać się suszarką (
- no i teraz Liebherr - pod zabudowę, 2 agregaty, cisza - z odległości
kilku metrów nie wiem czy pracuje (tylko termometry i diody na to
wskazują), mozliwość regulacji mrożenie oddzielnie dla chłodziarki i
zamrażarki, rewelacyjny biofresh (to L był pomysłdawcą tego systemu) -
wędliny nie wysychają tak szybko jak w Electrolux'ie (faktycznie długo
fresh), wentylator mieszający w chłodziarce powietrze (E tez już to
miał)-równa temp w całej komorze, odporny na awarie prądu - miałem takową
24h w lipcu (czyli środek lata) - bez elektronów w gniazdkach -
ograniczałem otwieranie drzwi i o dziwo nic się nie popsuło, temp wzrosła
o 3 stopnie, zamrażalnik też utrzymał wszystko co była "głęboko" zmrożone,
wystarczyło właczyć i było wszystko ok. Dużo chodziłem i wybierałem:
brałem pod uwagę L, Electrolux'a i ewentualnie Gorenje. L wygrał, bo miał
to wszystko w tym modelu co chciałem mieć i proporcje gora/dól jakie mnie
interesowały. Sporo czytałem na ten temat i taki padł wybór.
Ponadto mogę tylko dodać, że agregaty do L robi ta sama firma co do Mieli,
ale różnica w cenie - odlot.

2. Moi rodzice mają starą lodówkę L (kupioną w latach 80-tych, wtedy nikt
jeszcze nie znał w Polsce tej firmy) - a więc ma prawie 20-lat i nie
wiedzą co to jest awaria. Żadna uszczelka, agregat, czy też termostat.
Pracuje non stop.

3. Na zakończenie może powiem jak kompletny snob, ale jak ktoś porównuje
Mercedesa do Poloneza ... Co prawda Polonez też jedzie (jeździłem i jednym
i drugim).

4. Na razie moją L mam 1 rok z kawałkiem (a tak naprawdę 20 lat) i
doświadczenia z tą firmą bardzo pozytywne.

Takie są moje uwagi, przywiązuję może za dużo uwagi do szczegółów, ale one
składają się na całość wyboru.

On Mon, 11 Oct 2004 10:26:08 +0200
Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> wrote:

> zawsze mnie zastanawia - dlaczego twierdzisz, ze tylko?
> mialas kazda inna?
>
> Sierp

Ale jeszcze raz: to są moje uwagi i mój wybór. Każdy może mieć swoje
zdanie. Dla mnie na dzień dzisiejszy "tylko". Ty możesz wybrać inną opcję
i chętnie wymienię się z Tobą uwagami. Może dowiem się czegoś nowego na
temat innego sprzętu.

Piotrze Zet Tobie również chyba odpowiedziałem w pkt. powyżej. Ty nie
widzisz różnicy - ja na pierwszy rzut oka tak. Jeżeli dla Ciebie 20 lat z
jednym "pudłem" i bezawaryjną pracą nic nie znaczy ... No ale o tym nie
napisałem poprzednio. Mam nadzieję, że teraz choć trochę przybliżyłem
temat w tym przydługim wywodzie.

pozdrawiam wszystkich
Pessy

1. Data: 2004-10-11 16:45:47

Od: "SQLwysyn" <s...@v...peeI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peesy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wędliny nie wysychają tak szybko jak w Electrolux'ie (faktycznie długo
> fresh), wentylator mieszający w chłodziarce powietrze (E tez już to

I za to wszystko doplacac kilka tysiecy? Jak w innych lodówkach tez to
dziala?
Radzilbym przeprowadzic rachunek ekonomiczny przed horrendalnie drogim
zakupem. Dotyczy to takze tego goscia co chce szmatki do wycierania za 1700
zl kupowac (a takze wszystkich wielbicieli naczyn Zeptera i odkurzaczy
Rainbow).

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

1. Data: 2004-10-11 21:37:39

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn"

> I za to wszystko doplacac kilka tysiecy? Jak w innych lodówkach tez to
> dziala?

czasem moze warto i wtedy nie wypisuje sie bredni o tym ze jak sie np wiruje
ponad 1000obr w pralce to sie mnie:-)
a co do lodowek mam wielka lodowe GE i musze poweidziec ze wg mnie halasuje
niemilosiernie - ale to co robi elektrolux mojej mamy - 2 letni - to chyba
moja trumne (mam czarna lodowke) mozna nazwac milczkiem:-)

co do liebherra - ponoc (ale to powtarzam jako plotke - wiec znawcy - proze
mnie poprawic) robi sprzet chlodzacy dla miele, a o miele moge na razie
powiedziec zepralka i suszarka jest super, a lodowke mam ge bo wtedy miele
nie chcialo oficjalnie sprzedawac lodowek, ale chyba zmadrzeli - szkoda ze
tak pozno
takie wywody mozna ciagnac i ciagnac bo od razu mi sie kojarzy porownanie z
autami:-) ale po co!

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-10-12 12:31:22

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> ale to co robi elektrolux mojej mamy - 2 letni - to chyba
> moja trumne (mam czarna lodowke) mozna nazwac milczkiem:-)

Moze trzeba tylko troche podrasowac nozkami;)

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-10-18 07:16:47

Temat: Re: Lodówka z górnej półki