Losos norweski czy baltycki

1. Data: 2003-01-16 09:01:08

Temat: Losos norweski czy baltycki
Od: Marcin Luczak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :)
Planujemy ze znajomymi w sobote upiec w piekarniku filety z lososia.
W makro sa baltyckie i norweskie.
Czy ten norweski to smakuje tak jak kurczak z fermy ale ladniej
wyglada a nasz to jak dzikie zwierze - sadze ze analogii do dzika i
prosiaka nie ma co szukac, ale chcialem sie poradzic na ktorego sie
zdecydowac, bo roznica w cenie jest 2 zlote na kilogramie wiec
niewielka.
pozdr0
marcowy

1. Data: 2003-01-16 10:34:07

Temat: Re: Losos norweski czy baltycki
Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od dluszego czasu kupuje tylko baltyckie. Mam niej lososiowy kolor, za to
bez porwnania smak i aromat jest bardziej lososiowy
Czarek
Uzytkownik "Marcin Luczak" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-01-16 12:57:00

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========
Baltycki. Lepszy, no i NASZ :-}

waldek
==========

1. Data: 2003-01-16 14:31:09

Od: "Marek \(marcello\) Pyznarski" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Luczak wrote:
> [...]
> prosiaka nie ma co szukac, ale chcialem sie poradzic na ktorego sie
> zdecydowac, bo roznica w cenie jest 2 zlote na kilogramie wiec

Maklowicz zalecal wrecz baltycki, jak karmiony "naturalnie" a nie
"sztucznie". Ponoc lepszy smak

Marek Pyznarski
--------------------------
Pierwsze westchnienie milosci, to ostatnie westchnienie rozumu.

1. Data: 2003-01-16 22:51:34

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Luczak wrote:

> [...]
> prosiaka nie ma co szukac, ale chcialem sie poradzic na ktorego sie
> zdecydowac, bo roznica w cenie jest 2 zlote na kilogramie wiec

Czesc!

Ja mimo wszystko wole norwieskiego. Losos baltycki wydaje mi sie ostrzejszy
w smaku. Poza tym polecam nie filet, ale calego, patroszonego lososia.
Wydaje mi sie, ze przyjemnosc jedzenia lososia polega tez na 'obieraniu
go', a obierania nie ma wiele. Ale moze to byc subiektywne odczucie.
Jakiegokolwiek wybierzesz, to przed pieczeniem omyj go sokiem z cytryny i
zostaw na 1h w lodowce. To jeszcze poprawi jeog smak.

Smacznego i napisz jak ci sie udal ;-)

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-01-17 13:52:16

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Luczak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czesc :)
> Planujemy ze znajomymi w sobote upiec w piekarniku filety z lososia.
> W makro sa baltyckie i norweskie.

Kupowałem w Makro wielokrotnie obydwa rodzaje i zawsze lepszy był bałtycki.
Nie dość, ze tańszy, znacznie smaczniejszy, to jeszcze podobno bardziej
"naturalny" ale nie wiem,czy to nie plotki.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

1. Data: 2003-01-17 17:29:23

Temat: Re: [OT] Ja chce do Rowow
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Luczak" <m...@w...pl> wrote in message
> Czesc :)
> Planujemy ze znajomymi w sobote upiec w piekarniku filety z lososia.
> W makro sa baltyckie i norweskie.

Ja wiem, ze Ty piszesz o swiezej rybie, ale tak mi sie przypomniala
wedzarnia w Rowach kolo Ustki, a w niej... pyszny i pachnacy wedzony losos
od naszych rybaków. Moza zjesc na miejscu z cytrynka i buleczka, albo kazac
sobie wybrany kawalek zapakowac (na zyczenie nawet ukladaja na tacce i
foliuja hermetycznie), w calosci, albo w plasterkach..... Niebo w gebie. I
tanio - mozna sie opchac lososiem po kokardke - na sniadanie, obiad i
kolacje:) I sprzedaja wylacznie lososia baltyckiego..... No cóz, do wakacji
coraz blizej:)
Anka

1. Data: 2003-01-17 17:30:52

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Miranka" <a...@s...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> tanio - mozna sie opchac lososiem po kokardke - na sniadanie, obiad i
> kolacje:) I sprzedaja wylacznie lososia baltyckiego..... No cóz, do

a ja lubie norweskiego pieczonego jako filet z pieczarkami. Jakie to jest
dobre z frytkami i kapusta pekinska, mrrrrrrrrrr...

wkn :)

1. Data: 2003-01-17 17:40:39

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miranka wrote:

mozna sie opchac lososiem po kokardke - na sniadanie, obiad i
> kolacje:) I sprzedaja wylacznie lososia baltyckiego..... No cóz, do wakacji
> coraz blizej:)
> Anka

na liość ..wszelką

przestań już przestań