Lubicie takie filmy?

171. Data: 2010-01-26 21:30:54

Temat: Re: Lubicie takie filmy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jan 2010 22:30:03 +0100, XL napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...

> Mentalnym, spoko. Oby tylko nie wyszedł z tego zgwałcony przeze mnie.

A poza tym - co ma do tego CHIRON???
--

Ikselka.

172. Data: 2010-01-26 21:43:11

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> Mentalnym, spoko. Oby tylko nie wyszedł z tego zgwałcony przeze mnie.

Bałem się, że wyślesz go na oddziałchirurgiczny, zamiast na powrót do
psychiatryka:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

173. Data: 2010-01-26 21:45:47

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> A poza tym - co ma do tego CHIRON???

Dlatego zareagowałem tak, jak zareagowałem:-). IMO- kolejna ich dziecinna
prowokacja.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

174. Data: 2010-01-26 22:10:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jan 2010 22:43:11 +0100, Chiron napisał(a):

.googlegroups.com...

> Bałem się, że wyślesz go na oddziałchirurgiczny, zamiast na powrót do
> psychiatryka:-)

Nigdzie go nie wysyłam - trochę się wzajemnie tu pogwałcimy jeszcze :-)
--

Ikselka.

175. Data: 2010-01-26 22:15:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jan 2010 22:45:47 +0100, Chiron napisał(a):

.googlegroups.com...

> Dlatego zareagowałem tak, jak zareagowałem:-). IMO- kolejna ich dziecinna
> prowokacja.

No i popacz - kiedy piszę o prawdziwym MŚK, to nie wierzą, a kiedy żartuję
z Tobą, biorą Cię faktycznie za MŚK. Coś w tym jest :-)
--

Ikselka.

176. Data: 2010-01-26 23:00:10

Temat: Re: [OT] Re: Lubicie takie filmy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Jan 2010 00:13:42 +0100, medea napisał(a):

> Wiesz, IXI, nie chce mi się przekopywać tony Twoich postów, ale jestem
> pewna, że nieraz pisałaś o swoim życiu jako o _świadomym_wyborze_.(...)

O życiu, tak.
Życie to nie tylko relacje damsko-męskie, to cały kosmos decyzji.
O pokusach w aspekcie poruszonym w tym wątku nie mogłam pisać, bo ich nie
było - tzn nie zdarzyło mi się brać realnie pod uwagę pójścia z obcym
facetem do łóżka, choć oczywiście potrafię sobie wyobrazić taką sytuację
jak fabułę opowiadania.

> Było i o Twoich pokusach.

Musiałaś zrozumieć opacznie co do ich rodzaju, ale gdyby Ci wpadł pod rękę
cytat, to chętnie naprowadzę.

> Jeśli zresztą tych pokus nie miałaś, to nie ma
> się czym chwalić.

W TYM konkretnym przypadku właśnie jest się czym chwalić. Kiedy jest się
poważnie i głęboko zainteresowanym jedyną osobą w życiu, nie odczuwa się
pokus w stronę innych, po prostu; fakt wieloletniego trwania w tak
absorbujacym uczuciu do jednej osoby to wielki życiowy pozytyw i z uwagi na
rzadkość tego zjawiska należy je podkreślać i nim się szczycić.

Rozmowa jest tutaj o (ewentualnym) podjęciu decyzji pójścia na całość z
obcym facetem - no więc takich pokus nie miałam, co nie znaczy, że nie było
okazji ku temu, bo były i to nader liczne i nadal bywają. Sam fakt ich
zaistnienia jest owszem, przyjemny dla mnie, dlaczego nie.

Bycie zaś samej pokusą dla kilku facetów oznacza dokładnie tyle, iż oni
skierowani na zdobywanie nie zakładali mojej odmowy na podstawie
poprzednich swoich doświadczeń z innymi kobietami, traktując mnie
potencjaknie jako zdobycz. Że zamiast tego ich zaskoczenie, urażona męska?
ambicja, czasem wręcz agresja w moją stronę wywołana zawodem - no cóż, ich
pokusy to ich problem.

--

Ikselka.

He...he
Paplanie o wszystkim i o niczym
Sie przedstawiam - by, nie bylo niedomowien
Post scriptum
Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak: