Lubicie takie filmy?

91. Data: 2010-01-24 18:28:18

Temat: Re: Lubicie takie filmy?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> A był to 24-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> tego samego kogoś, kogo miałaś na myśli mówiąc "i ja".
> :D

A kogo miałeś na myśli pisząc o psychopacie?

Ewa

92. Data: 2010-01-24 18:41:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A kogo miałeś na myśli pisząc o psychopacie?
>
> Ewa

Chyba się przyznałem- no jak?!
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

93. Data: 2010-01-24 19:58:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Chyba się przyznałem- no jak?!
> :-)

Myślałam, że przyznałeś się do paranoika.

Ewa

94. Data: 2010-01-24 20:18:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 24-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> A kogo miałeś na myśli pisząc o psychopacie?

od jakiegoś czasu zastanawiam się czy aby ci coś w głowie nie zamarzło :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

95. Data: 2010-01-24 21:01:52

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam sobie nad tym, o czym piszesz...
Wszystko co nas otacza ma na nas wpływ, programuje nas (w pewien sposób). I
dlatego mądrze jest (moim skromnym zdaniem) dokonanie wyboru, bo można iść w
kierunku jakiegoś dobra, szlachetności, prawości, a można też w tym drugim
(archetypy dobrego i złego maga np. - umiejętności te same, środek
[intencje] inny [inne]).

MK

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
Podobno ten jest mocniejszy od sławnej Piły. Producenci tych filmów
tłumaczą, że chcą pokazać ludzką naturę i pokazują ją bardzo
realistycznie. I teraz pytanie , czy ogłądanie takich filmów coś
przynosi? A mianowicie co? Czy takie rzeczy uwrażliwiają ludzi na
krzywdę innych, czy też namawiają do powielania? Lub innych rzeczy? Co
myślicie?
Tu są zdjęcia z filmu=

http://www.moviescreenshots.blogspot.com/2008/02/day
-of-woman-i-spit-on-your-grave-1978_01.html

http://moviescreenshots.blogspot.com/2008/02/day-of-
woman-i-spit-on-your-grave-1978.html

96. Data: 2010-01-24 21:11:45

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> od jakiegoś czasu zastanawiam się czy aby ci coś w głowie nie zamarzło :)

Ja też się nad tym zastanawiam. A mogło, bo u nas obecnie -13.
:)

Ewa

97. Data: 2010-01-24 21:24:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 24-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> Ja też się nad tym zastanawiam. A mogło, bo u nas obecnie -13.

to niewiele w zasadzie - u mnie -21

--

[---]

98. Data: 2010-01-24 21:35:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> A był to 24-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> to niewiele w zasadzie - u mnie -21

U mnie mierzy za roletą.

Ewa

99. Data: 2010-01-24 21:40:45

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie mierzy za roletą.
>
> Ewa

Ok- problem w tym, ze podajesz temperaturę w skali Fahrenheita, a treneR-
Celsjusza. A u mnie za oknem dziś temperatura 250 stopni...Kelvina:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

100. Data: 2010-01-25 00:45:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> [...]
c.googlegroups.com...
> Podobno ten jest mocniejszy od s?awnej Pi?y. Producenci tych film?w
> t?umacz?, ?e chc? pokaza? ludzk? natur? i pokazuj? j? bardzo
> realistycznie. I teraz pytanie , czy og??danie takich film?w co?
> przynosi? A mianowicie co? Czy takie rzeczy uwra?liwiaj? ludzi na
> krzywd? innych, czy te? namawiaj? do powielania? Lub innych rzeczy? Co
> my?licie?
> Tu s? zdj?cia z filmu=
>

> http://www.moviescreenshots.blogspot.com/2008/02/day
-of-woman-i-spit-on-your-grave-1978_01.html

U mnie najczęściej pojawia się człowiek oderwany od siebie, który
utożsamił się z jakąś prawdą i ta prawda prowadzi go do celu, tak jak
Niemcy uważli że wojna prowadzi do oczyszczenia świata ze złych ludzi
i nieśli porządek i zmianę cywilizacji na lepszą, tak jedynie sądzili.
Bo żadna armia nie wygra jak będzie wierzyła że walczy w złym celu. I
właśnie te wpływy najlepsze jakie by były, gdy człowieka odsuną od
rzeczywistości, czyli bycia sobą, to wszyscy wymordują się w imie
miłości, jak np; to się dzieje z katolami.

He...he
Paplanie o wszystkim i o niczym
Sie przedstawiam - by, nie bylo niedomowien
Post scriptum
Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak: