Re: Lubicie takie filmy?

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Lubicie takie filmy?
Date: Sun, 24 Jan 2010 16:45:33 -0800 (PST)

Vilar napisał(a):
> My?la?am sobie nad tym, o czym piszesz...
> Wszystko co nas otacza ma na nas wp?yw, programuje nas (w pewien spos?b). I
> dlatego m?drze jest (moim skromnym zdaniem) dokonanie wyboru, bo mo?na i?? w
> kierunku jakiego? dobra, szlachetno?ci, prawo?ci, a mo?na te? w tym drugim
> (archetypy dobrego i z?ego maga np. - umiej?tno?ci te same, ?rodek
> [intencje] inny [inne]).
>
> MK
>

> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
c.googlegroups.com...
> Podobno ten jest mocniejszy od s?awnej Pi?y. Producenci tych film?w
> t?umacz?, ?e chc? pokaza? ludzk? natur? i pokazuj? j? bardzo
> realistycznie. I teraz pytanie , czy og??danie takich film?w co?
> przynosi? A mianowicie co? Czy takie rzeczy uwra?liwiaj? ludzi na
> krzywd? innych, czy te? namawiaj? do powielania? Lub innych rzeczy? Co
> my?licie?
> Tu s? zdj?cia z filmu=
>

> http://www.moviescreenshots.blogspot.com/2008/02/day
-of-woman-i-spit-on-your-grave-1978_01.html

> http://moviescreenshots.blogspot.com/2008/02/day-of-
woman-i-spit-on-your-grave-1978.html

U mnie najczęściej pojawia się człowiek oderwany od siebie, który
utożsamił się z jakąś prawdą i ta prawda prowadzi go do celu, tak jak
Niemcy uważli że wojna prowadzi do oczyszczenia świata ze złych ludzi
i nieśli porządek i zmianę cywilizacji na lepszą, tak jedynie sądzili.
Bo żadna armia nie wygra jak będzie wierzyła że walczy w złym celu. I
właśnie te wpływy najlepsze jakie by były, gdy człowieka odsuną od
rzeczywistości, czyli bycia sobą, to wszyscy wymordują się w imie
miłości, jak np; to się dzieje z katolami.