Post scriptum

1. Data: 2010-01-21 23:55:50

Temat: Post scriptum
Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie!
- Chcialbym cie poznac! - menczyzna wola - ktoremu, znudzily sie
klotnie z pralka, o pogubione przez to zelastwo skarpetki.

Czy jestes panienka... - gotowa, by mnie od tych klotni wyzwolic-
jesli? - to moze ... w jakis piatkowy wieczor przyniose ci kfiatky -
wracajac z podrozy - po Kanadzie i Usiech (truckier ci jam).

Jesli sie odwazysz, bede opowiadac ci przy lampce wina (w sobotnie
wieczory przy kominku) o dziurze ozonowej... - az usniesz mi na
pierwsiach, a w kazdy
niedzielny poranek - obiecuje! - (dwa paluchy w gorze), pyszna
jajecznice do lozka ci przynosic.

Odwazysz sie sliczna i Madra panienko?

Wypada cos o sobie napisac; wiec pisze; "witaj w moim snie ...",
tylko, ze ten - na zdjeciu:
http://images24.fotosik.pl/79/0f45c834bdb0cb2cmed.jp
- to chyba nie ja.

W rzeczywistosci wygladam mniej sympatycznie. Zebym sie usmiechnal,
nie zobaczysz. Jestem zly, okropny ... Tak, tak!
Uparcie wpatruje sie w to, co jest nie warte spogladniecia. Rozczula
mnie przeszlosc i ciagle spogladam za siebie.
Interesuja mnie ludzie blahostkowi, nieszczerzy i z reguly
beznadziejni (dlatego, na tej grupie jestem).
- A juz malkontenci i nieszczesnicy sa moim natchnieniem.
Szczescie daje mi to, co nieosiagalne.
- Kobiety? Hmmm ... obrzydliwie bogate, najlepiej ksiezniczki, - i
wogole hetery, a - i... jeszcze, z nie rzucajaca sie w oczy glupota,
sa moja nadzieja.
Krecic mnie bedzie pani nie umiejaca radzic sobie z niczym - taka, co
we wszystkim widzi problem i jest biedna ofiara beznadziejnego zycia.
Najlepiej pedantka, bo bedzie mnie tlukla i kopala pod stolem, gdyz
jestem big balaganiarz.
- Ale, ... jesli bedzie mnie nosila na rekach, to wystarczy, bo sam
mobilny nie jestem.
Jesli przy tym, bedzie pisala do mnie plomienne listy - pelne
ortograficznych bledow - tym lepiej, juz jestem jej.

Z tego "pisanego rozpedu" sam juz nie wiem, co tu do mnie pasuje, a co
- nie? Zreszta ... - nie mnie oceniac.

Powaga !
Nie znosze glupoty, bo glownym zadaniem nog ludzkich jest noszenie
ciala i co wazne - mozgu, a on bywa bardzo przecenianym przez -
przeprzaszam za wyrazenie - "ludzi".
Zachowania co niektorych kreujacych swoje wystepy na sciepie ocenial
nie bede. - zwlaszcza tu.
Zenujace doprawdy. Coz, kretymi i idioci tez moga chodzic po swiecie -
inaczej swiat bylby nudnym.

Majac na uwadze ze klamstwo ma krotkie nogi, lub tez inaczej ujmujac;
"nic w przyrodzie nie ginie" oszczedzcie panieny czasu - i sobie i tym
bardziej mnie.

- Acha, i jeszcze jedno! - nie przysylajcie mi, prosze; oczek,
usmiechow itp. ect.- nie lubie - kurwa! NIE LUBIE !!!

2. Data: 2010-01-22 18:09:30

Temat: Re: Post scriptum
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "narciasz" <n...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> [...]
>
> - Acha, i jeszcze jedno! - nie przysylajcie mi, prosze; oczek,
> usmiechow itp. ect.- nie lubie - kurwa! NIE LUBIE !!!

a ja sie usmiecham, bo Ty jestes chyba lobuzem

kiwiko

3. Data: 2010-01-22 18:53:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 22-styczeń-10, gdy kiwiko wymamrotał:

> a ja sie usmiecham, bo Ty jestes chyba lobuzem

no, kolejny dowód na to, że kobiety preferują łobuzów :)

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

4. Data: 2010-01-22 19:05:04

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 22-styczeń-10, gdy kiwiko wymamrotał:

> no, kolejny dowód na to, że kobiety preferują łobuzów :)
>

> --
>
> taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

pewnie dlatego, że trudno się przy nich nudzić ;)

kiwiko

5. Data: 2010-01-22 19:21:29

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "tren R" <t...@n...sieciowy>

> pewnie dlatego, że trudno się przy nich nudzić ;)
>
> kiwiko

Łobuzy są jak wiatr - nigdy nie zagrzeją długo jednego miejsca... :(
Smutny jest los kobiet zakochanych w łobuzie...
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
/

6. Data: 2010-01-22 19:57:35

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Łobuzy są jak wiatr - nigdy nie zagrzeją długo jednego miejsca... :(
> Smutny jest los kobiet zakochanych w łobuzie...
> [...]
wiem. pięknie się uśmiechają i zawracają w głowie ;)
i nie można się na nich gniewać

ale smutno bywa nie tylko tym, które tracą głowę

kiwiko

7. Data: 2010-01-22 20:14:48

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <r...@o...pl>

> wiem. pięknie się uśmiechają i zawracają w głowie ;)
> i nie można się na nich gniewać
>
> ale smutno bywa nie tylko tym, które tracą głowę
>
> kiwiko

Łobuzy, także te w spódnicy - mają w sobie to coś, co wywołuje
uśmiech na twarzy. Są niegrzeczni i broją ;)
Gdy znikają to robi się tak jakoś nijako...
Ed

8. Data: 2010-01-22 20:20:21

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
> Łobuzy, także te w spódnicy - mają w sobie to coś, co wywołuje
> uśmiech na twarzy. Są niegrzeczni i broją ;)
> Gdy znikają to robi się tak jakoś nijako...
> Ed

czyli dobrze mieć łobuza do towarzystwa?

kiwiko

9. Data: 2010-01-22 20:31:14

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@i...eu>

> czyli dobrze mieć łobuza do towarzystwa?
>
> kiwiko

Oczywiście :)
Sam czasem łobuzuję, co zdecydowanie poprawia relacje ;)
Taka odrobina wygłupów.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

10. Data: 2010-01-22 21:09:15

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście :)
> Sam czasem łobuzuję, co zdecydowanie poprawia relacje ;)
> Taka odrobina wygłupów.
> Robakks
takiego łobuza uwielbiam :)

kiwiko

Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak:
Ogolnie...
pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.