MARGARYNA

1. Data: 2009-10-30 16:44:55

Temat: MARGARYNA
Od: "NZSNNW" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Która margaryna nadaje się do jedzenia na chlebie, jako smarowidło?

Staram się używać naprzemiennie masła, smalcu, i margaryny.

Z masłem (znajduję smaczne) i smalcem (własny wyrób) nie ma takiego problemu
jak z margaryną.

Której używacie na pieczywo?

Rama nie jest zła, choć już nie pachnie tak apetycznie jak kiedyś (przyjmujemy
cenę Ramy za wyjściową 1, 100%).

PysznyDuet (Raisio), dwie lub trzy odmiany, przy jego niskiej cenie (1/2 ceny
Ramy) jest dobry.

Delma jest dla mnie rozczaroweaniem (1/3 ceny Ramy) - to jakaś galaretka,
której nie można wyjąć z pudełka, bo nie trzyma się noża, przypomina kisiel-
galaretkę.

Lando (chyba tylko w Kauflandach) jest najtańsza za kilogram, ale zawiera dużo
wody, i nie jest smaczna.

Której margaryny używacie, co warto kupić?
(na chleb, nie do pieczenia/smażenia).

NZSNNW

2. Data: 2009-11-13 18:04:05

Temat: Re: MARGARYNA
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcąc zakładać kolejnego wątku o margarynie/maśle chciałbym polecić Masło Łaciate
Ekstra
(czerwony napis) - jest po prostu niesamowicie dobre, wczoraj kupiłem bo akurat nie
było w sklepie
'zwykłego' ("Ekstra" w złotawej folii) i jestem bardzo mile zaskoczony, naprawde czuć
ten maślany
smak - wczoraj zjadłem 3 kromki chleba grubo posmarowane tym masłem, po prostu
świetne! Nie jest
bardzo tłuste, ma w miare naturalny maslany kolor (prawie białe), świetnie się
smaruje, Szkoda że
szybko się kończy :-)

Bardzo dobre jest też (choć trudniej sie smaruje gdy jest zmarźnięte) "Masło Extra -
Osełka górska"
(czerwone napisy, w okrągłym opakowaniu)

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

www.webprogress.com.pl

Zamów prenumeratę Gazety Wyborczej już dziś!
PIEROGI
Re: Jak upiec ćwiartki z kurczaka?
Re: MARGARYNA
MENU