MARYNATA do MIĘS

1. Data: 2000-07-06 08:20:41

Temat: MARYNATA do MIĘS
Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesć

W swoich postach piszecie o marynowaniu Mięsa przed grillowaniem czy
pieczeniem

Czy ktos mógłby podać mi przepis na przygotowanie SCHABU (mam 2 dni) do
pieczenia: czy jaka marynata czy też inny sposób...

I oczywiscie proszę o przepis na marynatę na mięsko na grill -
KARKÓWECZKĘ.

Czekam

Marcin

1. Data: 2000-07-06 08:36:27

Temat: Odp: MARYNATA do MIĘS
Od: "Dorota Basista" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

o tak, ja też szukam przepisu na marynatę na pyszną karkóweczkę!!

dzięki
Dorota

Użytkownik Marcin Szolajski <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

1. Data: 2000-07-06 09:08:07

Temat: Re: MARYNATA do MI S
Od: Monika Kamienska <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja rada na karkowke. Przygotuj tzw. bejce. Sklad - lyzka miodu ,lyzka
musztardy, pieprz, sol, czosnek, oliwa z oliwek lub olej. Wymieszaj to
dobrze i odstaw na kilka minut . W tym czasie pokroj karczek na dosc
cienkie plastry oi rozbij tluczkiem. Do blebokiego naczynia wkladaj
umazane mocno bejca kawalki miesa. Wstaw pod przykryciem do lodowki na
jlepiej na noc lub n apare godzin.
Smaz na grillu do uzyskania ciemnozlocistego koloru. Smacznego - Monika.

1. Data: 2000-07-06 09:44:38

Temat: Re: MARYNATA do MIĘS
Od: "Lilly was here" <:)@com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W swoich postach piszecie o marynowaniu Mięsa przed grillowaniem czy
> pieczeniem

Ja może nie do końca robię marynatę :)

kilka łyżek musztardy ( może być sarepska ), kilka łyżek oliwy zoliwek, sos
sojowy zamiast soli, pieprz, majeranek, bazylia, łyżeczka sosu worcester,
czosnek.
składniki miewszam aż wyjdzie z tego praiwe jednolita masa i smaruje tym
mięso, układając posmarowane kawałki warstwami w garnku.

Schabu na grila nie polecam raczej - może nie wyjść a byłoby szkoda :) -
ewentualni szaszłyki

Lilly was here

1. Data: 2000-07-06 18:57:57

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Monika Kamienska <m...@p...fm> wrote:

> [...]
> cienkie plastry oi rozbij tluczkiem. Do blebokiego naczynia wkladaj
> umazane mocno bejca kawalki miesa. Wstaw pod przykryciem do lodowki na
Powiedzcie mi jedno. Czy mieso przetrzymane w czyms takim przez noc
przypomina jeszcze smakiem mieso?

Wladyslaw

sałatka Herbatki
O deserach