MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)

11. Data: 2020-04-08 14:20:04

Temat: Re: MOrawiecki o oPOdatKOwaniu wielkich KOrporacji w UE! Oj wojna z POlsKOm bedzie o te 5G! ;)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Czy to jest humanitarne, że ktoś wyje i na ulice wyjść nie może?
> Zwierzęta ludzkie mają chodzić wolno, a nie w klatkach.

No to wypuść wszystkie zwierzęta z więzień.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-04-08 14:22:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> PS. Chyba że gryzą świadomych ludzi.

Świadomi ludzie są nie do ugryzienia. Zamykają zwierzęta ludzkie, aby nie
gryzły nieświadomych ludzi - dzieci, młodzieży i nieświadomych dorosłych.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-04-08 14:26:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 14:21:03 UTC+2 użytkownik XL napisał:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> No to wypuść wszystkie zwierzęta z więzień.

One mogą ugryźć świadomych ludzi.

14. Data: 2020-04-08 14:33:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 14:22:46 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> gryzły nieświadomych ludzi - dzieci, młodzieży i nieświadomych dorosłych.

Kiedy właśnie nieświadomi ludzie to zwierzęta. Nie ma sensu zamykania zwierząt w
klatce, dopóki tylko z rozpaczy zagryzają młode, możemy tylko apelować, by tego nie
robiły. Każdy człowiek rodzi się zwierzęciem, człowiekiem staje się dopiero gdy z
własnego wyboru wchodzi na duchową lub etyczną ścieżkę religii, filozofii etc. a tego
się nie da zrobić siłą, żeby ktoś wbrew własnej woli szczerze został człowiekiem.

15. Data: 2020-04-08 14:35:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.04.2020 o 14:20, XL pisze:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> No to wypuść wszystkie zwierzęta z więzień.

Bardzo tęsknisz za obozami koncentracyjnymi dla takich "zwierząt"?

Ja w porównaniu do ciebie jestem wzorem humanitaryzmu. Takich jak ty
proponuję leczyć w zamkniętych ośrodkach. Bo ty jesteś dla ludzi
niebezpieczna, oni nie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-04-08 14:44:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lub etyczną ścieżkę religii, filozofii etc. a tego się nie da zrobić
> siłą, żeby ktoś wbrew własnej woli szczerze został człowiekiem.

Po co siłą? Wystarczy wychowanie przez kontakt z wzorcami. Kto nie wykazuje
chłonności, pozostaje zwierzęciem i podlega wszelkim konsekwencjom swego
wybrakowania.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-04-08 17:08:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Bardzo tęsknisz za obozami koncentracyjnymi dla takich "zwierząt"?

Bardzo chcesz, abym za nimi tęskniła?

> Ja w porównaniu do ciebie jestem wzorem humanitaryzmu. Takich jak ty
> proponuję leczyć w zamkniętych ośrodkach. Bo ty jesteś dla ludzi
> niebezpieczna, oni nie.

O widzisz, widzisz! - ten twój ,,wzorzec humanitaryzmu" to bardzo stary
jest, więc nihil novi sub sole nie odkryłeś i masz z czego czerpać.
Nadałbyś się w takim ,,wzorcu" na ,,orzecznika", kto jest ,,niebezpieczny" i
dla kogo:
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Psychiatria_represyj
na_w_ZSRR

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

18. Data: 2020-04-08 17:23:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 14:44:14 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> chłonności, pozostaje zwierzęciem i podlega wszelkim konsekwencjom swego

Używanie strachu i stresu do wykształcania wzorców to też używanie siły.
Może dla kogoś, kto się znalazł inaczej niż z własnej i nieprzymuszonej woli jako
towarzysz podróży na Ścieżce (np. jako niewolnik czy zakładnik wzorców) ona ma jakąś
pozytywną wartość, ale ten ktoś nie wnosi pozytywnej wartości do Ścieżki i jest tylko
obciążeniem dla innych pielgrzymów. Pomagać należy tylko temu, kto chce odpowiadać na
wyciągniętą rękę, reszcie pozwolić na "róbta co chceta" jeśli oczywiście w ruch nie
pójdą majchry, kolty i wytrychy do sejfów (wtedy należy karać).

19. Data: 2020-04-08 17:26:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 kwietnia 2020 17:23:20 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
pójdą majchry, kolty i wytrychy do sejfów (wtedy należy karać).

PS. A kontakt z wzorcami wyłącznie poprzez motywację pozytywną,z wyjątkiem karania
jawnej przemocy okazywanej przez złych i mogącej przypadkiem grozić tym, co już
udowodnili swoje przywiązanie do wartości etycznych.

20. Data: 2020-04-08 17:34:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

,25849018,osoby-transplciowe-przestana-byc-uznawane-
przez-wegierskie-prawo.html

> Używanie strachu i stresu do wykształcania wzorców to też używanie siły.

W społeczeństwach tzw. starych (kulturowo) istniejące wzorce ukształtowały
się niejako samoistnie, choć nie bez przeszkód oczywiście, jak np. pomimo
najazdów barbarzyńców i wędrówek ludów.
A teraz znowu barbarzyńcy (lewactwo wszelkiej maści) probują je szybko
zmieniać drogą strachu i stresu (wymuszanie tzw. politpoprawności) oraz
drogą wywoływania konfliktów poprzez sztuczne ,,wędrówki ludów" zwanych
,,uchodźcami". Jakby nie wiedzieli, że już wielu wcześniej tych metod
probowało i źle skończyło.

Aleś amerykę odkrył.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Byly szef Vodafone o 5G i koronavirusie!!!
Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Chińcyki trzymają się mocno!
Wiesna!
Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem