Magicils Lancome

1. Data: 2003-05-20 09:08:58

Temat: Re: Magicils Lancome
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On 20 May 2003 08:22:51 GMT, Aneta Baran <a...@c...anetek.net> wrote:
: Mnie się podoba -- doskonale się nadaje do fantazyjnego makijażu, wydłuża
: rzęsy, no i zmywa się wodą :-) Do tego trzyma się bardzo długo, nie kruszy i
: nie osypuje. Jak na razie nie zaobserwowałam uczulenia.

mnie to zmywanie woda raczej niepokoi, bo ani tu wyjsc z takim w wilgotna
pogode, ani miec oczy lzawiace na wietrze etc., bo sie rozmaze. dziwi mnie,
ze taki zrobili i jeszcze te ceche reklamuja :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-05-20 09:16:55

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

star <s...@s...com> wrote:

> A nakladasz go na rzesy bezposrednio czy na jakis inny tusz? Jak wyglada
> sprawa pokrycia? Czy choc troche podobnie jak na reklamie? To chyba
> niemozliwe...;))
I bezpośrednio na rzęsy, i na zwykły czarny tusz. Nie łudzę się ani trochę,
że wygląda to tak jak na reklamie, bo ja mam rzęsy raczej marne, ale są
pokryte całkiem dobrze, wydłużone, no i ten kolor rzeczywiście widać :-)
Najlepiej byłoby przetestować w perfumerii, ale skoro testery były
wyschnięte, to pewnie nie będzie efektu. Może gdzieś trafisz na świeży
tester?

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2003-05-20 09:17:46

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@k...net> wrote:

> mnie to zmywanie woda raczej niepokoi, bo ani tu wyjsc z takim w wilgotna
> pogode, ani miec oczy lzawiace na wietrze etc., bo sie rozmaze. dziwi mnie,
> ze taki zrobili i jeszcze te ceche reklamuja :)
Na szczęście nie jest tak źle: to musi być ciepła woda, zimną tak łatwo nie
idzie.

1. Data: 2003-05-20 09:34:33

Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ze zmywa sie woda to akurat zaleta dla oczu wrazliwych i sklonnych do
alergii moze dlatego mi odpowiadal(juz sie skonczyl) zwykle wilgotne
powietrze nie spowoduje "rozmycia" przynajmniej u mnie tego nie bylo
pozdrawiam
nika

1. Data: 2003-05-20 09:47:15

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

star wrote:

> Pani w Sephorze powiedziala mi, ze nakladac tylko na inny tusz i ze tez
> niespecjalnie widac, zreszta jedna z nich specjalnie przydreptala z zaplecza
> zeby mi pokazac turkusowe, na koncowkach i prawie nie bylo sladu...
> No nic, ja sie pewnie skusze bo mam wielka ochote na rzesy w kolorze
> Fuchsia, ale dzieki za opinie:)

jesli chcesz, zeby rzesy faktycznie mialy kolor tuszu, to kup cils
booster lancome. ztcw, w polsce go nie ma, ale jest na allegro, kosztuje
jakies 60-70 zl. jest to biala baza pod tusz, pogrubiajaca i wydluzajaca
rzesy. na to kladzie sie jakikolwiek kolorowy tusz (ja np. mam niebieski
pierre rene), efekt jest zdecydowanie kolorowy.

xx.

1. Data: 2003-05-20 09:59:45

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:

> [...]
> rzeczywiście widać :-) Najlepiej byłoby przetestować w perfumerii,
> ale skoro testery były wyschnięte, to pewnie nie będzie efektu. Może

E tam, kupie i tak, napalilam sie;))))))
A powazniej, widze z opisow ze nie wyglada tak zle, kupie moze te baze
Lancome, albo bede uzywac na czarny tusz, ten efekt jak z reklamy i tak sie
do pracy nie nadaje...;)

--
star

1. Data: 2003-05-20 10:03:04

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:
> [...]
> wydluzajaca rzesy. na to kladzie sie jakikolwiek kolorowy tusz (ja
> np. mam niebieski pierre rene), efekt jest zdecydowanie kolorowy.

Dzieki, poszukam tej bazy, jakos do allegro nie mam zaufania...

--
star

1. Data: 2003-05-20 21:35:17

Od: "nika" <d...@w...poczet.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec dostalam tuz lancome koloru turkusowego zeszlego lata od kolezanki ,
byla w usa i stad od roku
pozdrawiam nika

> PieS. Pisz pod postem i tnij cytaty, Dzieki.

Tradzik i jak sie go pozbylem (prawie).
Yves Rocher w Warszawie
baza sephory - pytanie
tonik i mleczko ziaji