Maklowicz w necie :]

1. Data: 2004-09-21 09:37:01

Temat: Maklowicz w necie :]
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam Grupowiczow dawno nie zagladalam wiec moze troche nie do konca na
temat ale napisze, bo, ze tak powiem, pragne pocieszyc pewna Istote, ktora
chciala zrobic placki ziemniaczane z makiem przepisu Maklowicza wlasnie :]
otoz wczoraj przegladajac zasoby programu E-Mule znalazlam wlasnie chyba
prawie wszystkie a przynajmniej duzo odcinkow wlasnie "podrozy kulinarnych"
:) mam nadzieje ze kogos to ucieszy, oczywiscie do sciagniecia przez
Osiolka, podaje link dla zainteresowanych :D
http://osiolek.com/?co=pokaz&kat=seriale%20pl&numer=
40

odcinek zawierajacy sporne placki ziemniaczane tez jest i nosi tytul
"Litewski smak"

moze Komus pomoglam, jak tak to sie ciesze, jak nie prosze nie krzyczec :]
( )''. .''( )
( (Y) )
(..) * * (..)
(''') _'_ (''') KasiaA(to juz tylko 6 dni w samotnosci a pozniej
bedzie TYLE radosci :)

1. Data: 2004-09-21 09:53:21

Temat: Re: Maklowicz w necie :]
Od: emati <e...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia A napisał:
> [...]
> "Litewski smak"
>
> moze Komus pomoglam, jak tak to sie ciesze, jak nie prosze nie krzyczec :]
fajna rzecz, już ciągnę.... :-)
dzięki Kasiu

1. Data: 2004-09-21 15:13:18

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze Komus pomoglam, jak tak to sie ciesze, jak nie prosze nie krzyczec :]
> pozdrawiam

Dzięki za info. Jak tylko wrócę do domku to ściągam. Rewelacja :-))))

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2004-09-22 17:45:38

Od: "manama" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

JESTES WIELKA!!!
manama

1. Data: 2004-09-22 19:17:28

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "manama" napisała w wiadomości

> JESTES WIELKA!!!
> manama

e tam odrazu wielka tylko 164 cm wzrostu ;]

ale ciesze sie jezeli komus pomoglam :)
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-09-23 20:37:03

Od: "wojus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :) mam nadzieje ze kogos to ucieszy, oczywiscie do sciagniecia przez
> Osiolka, podaje link dla zainteresowanych :D

miałam kiedyś przyjemność robić wywiad z R. Makłowieczme do jednego z
pisemek uczelanianych
podal rewelacyjny przepis na szybki, tani (bo na kiesze studencką) przepisik
na obiadzik
oto fragment wywiadu "Przegląd Uniwersytecki" V'02:
- To proszę o szybki, tani przepis na obiad, który mógłby sobie
przyrządzić student.

- Ale czy mamy do dyspozycji tylko żelazko, na którym można usmażyć
tylko jajko sadzone?

- Załóżmy, że jesteśmy w posiadaniu palnika gazowego lub
elektrycznego.

- Bardzo proszę. Paczka makaronu włoskiego spaghetti, kosztuje on
2 - 4 zł. Oczywiście nie polecam makaronu polskiego, bo on się
rozgotowywuje. Taka paczka jest wystarczająca dla czterech osób. Butelka
oliwy z oliwek kosztuje ok. 12 zł, ale to nie jest jednorazowy użytek tylko
wystarcza na miesiąc. Do tego bułka tarta, masło i czosnek. Spaghetti
wystarczy ugotować al dente, tak aby makaron był miękki. Na patelni rozgrzać
odrobinę oliwy z oliwek z masłem, wrzucić dwa ząbki czosnku. Kiedy
zbrązowieje należy go wyjąć, gdyż gorzknieje. Wrzucić na to bułkę tartą,
zezłocić ją i odcedzony makaron wrzucić i wymieszać. Genialne jedzenie.
Można to jeszcze oczywiście posypać parmezanem. Czy jest coś lepszego niż
makaron, z przysmażonym czosnkiem czy jedną ostrą papryczką oglio e
pepperoncino? Jest to na pewno lepsze niż kotlety mielone, przygotowywane
dla 50 tyś. osób w aluminiowych naczyniach, które są trujące. Imperium
Rzymskie upadło dlatego, że pito wino z ołowianych naczyń. Komunizm upadł
dlatego, że gotowano w aluminiowych garnkach i podawano aluminiowe sztućce.
Aluminium w kontakcie z kwasem jest trujący.

Może się komuś przyda, mi ... bardzo często
pozdrawiam
PO
-----------
Paulina i Ola 18.06.2003
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

1. Data: 2004-09-23 20:40:53

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <civcbs$9r5$1@nemesis.news.tpi.pl>, "wojus" <w...@g...pl>
wrote:

> [...]

> dlatego, że gotowano w aluminiowych garnkach i podawano aluminiowe sztućce.
> Aluminium w kontakcie z kwasem jest trujący.

Niestety, typowe dla Maklowicza przybredzanki.

Władysław

1. Data: 2004-09-23 20:50:32

Od: "dzudzu" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Niestety, typowe dla Maklowicza przybredzanki.
Masz rację - znowu wziął przykład z tego angolskiego faceta, co o nim pisała
Trys.
Pozdrawiam
dzdżownica

1. Data: 2004-09-24 07:26:19

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ciosql$175s$1@node3.news.atman.pl>,
"Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> wrote:

> [...]
40

> odcinek zawierajacy sporne placki ziemniaczane tez jest i nosi tytul

Przepraszam, ale ten osiołek to przecież czyste piractwo!

Władysław

1. Data: 2004-09-25 14:17:04

Od: Jeruba <j...@g...zjedz_spamera.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Sep 2004 09:26:19 +0200, Wladyslaw Los <w...@o...pl>
napisał:

40

> Przepraszam, ale ten osiołek to przecież czyste piractwo!
>
> Władysław

ciekawe co na to sam pan Robert i jego producent?

ukłony,
Jerko

--
zjadam głodnych wrażeń ;)