Mapa

1. Data: 2006-08-08 22:51:04

Temat: Mapa
Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlaśnie mnie przywiało do Władysławowa (wczasy, chorera jasna..).
Zapomniałem se mape obglądnąć, są tu jakieś grupowicze w odległości
50km? Bo na plaże z samicami chodzić nie będę!!!
--
Guru w opałach

2. Data: 2006-08-09 13:01:15

Temat: Re: Mapa [OT]
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zapomniałem se mape obglądnąć, są tu jakieś grupowicze w odległości
> 50km? Bo na plaże z samicami chodzić nie będę!!!

Natychmiast i koniecznie udaj się w drogę do Jastrzębiej Góry
(można piechotą -10km- z kobietami ;-)
celem przeżywania przecudnego wybrzeża klifowego.
Może to nie francuskie klify wapienne, ale warto :-)
Po drodze sławne Rozewie i parę innych atrakcji .
W drugą stronę oczywiście przesławny (szczególnie ostatnio ;-) Hel.
--

pozdrawiam :-) piotrh z Gdańska (dobre 60km)

3. Data: 2006-08-10 18:10:27

Temat: Re: Mapa
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zapomniałem se mape obglądnąć, są tu jakieś grupowicze w odległości
> 50km? Bo na plaże z samicami chodzić nie będę!!!

Są tacy grupowicze :-)
Jak będziesz jechał w kierunku Trójmiasta i utkniesz w korku przed Redą
możesz odbić w prawo (na Szczecin) w odległości 10 km jest Wejherowo
- zapraszam :-)
Chwalliłeś się grillem, mój syn zainspirowany pomysłem buduje podobny :-)
pozdrawiam, Bogda

Turzyca
Odkurzacz ogrodowy
duża jasnozielona goasienica!