Masturbacja

41. Data: 2004-09-27 11:26:33

Temat: Re: Masturbacja
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrnclfti6.i27.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl...

> Nie słucham obecnie zwierzeń 15-latków. Ale pamiętam dobrze, kiedy sam
> miałem ten wiek.

Rozumiem, że było to nie tak znowu dawno....A nazwałbyś samego siebie, z
perspektywy czasu 15-letnim mężczyzną?

> No to czemu to nazwałaś szokiem? Każdy ma element zaskoczenia.

Ok- może użyłam złego słowa- przeżyłam element zaskocznia.
A o czym my tu dyskutyjemy? Matka chłopaka pisze, że jest zrozpaczona.
Uznajemy, ze jest. Ty pytasz a czym? To napisz czym według Ciebie może być
zrozpaczona skoro nie przemawia do Ciebie mój pomysł. Bo rozumiem, że
zgodzamy się oboje na to iż nie czuje się komfortowo. Po co pisałaby na
grupe w innym wypadku...

Kaśka

> --
> Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
>
> UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
> specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych
pracodawców.

42. Data: 2004-09-27 11:32:00

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz to ciekawe co napisałaś - bo mnie jakoś cały czas interesują w
> zasadzie te same książki i filmy co moich synów.
> Wszyscy bardzo lubimy fantastykę, a książki niektóre czytam (ja po raz
> kolejny) jednocześnie z nimi.
> I do kina zawsze wszyscy chodziliśmy z zainteresowaniem.
>
> To jest fajne bo jest potem o czym dyskutować.

Nie lubię komedii i omijam szerokim łukiem- a Ona owszem. Na inne filmy
chodzimy chętnie razem- podobnie jak to teatru i na koncerty. Uwielbiamy
czytać i o książkach możemy gadać bardzo długo. Moja córka wychowywała się w
akademiku- nigdy nie była słodziutką kruszynką w beciku z koronkami- co nie
zmienia faktu, że jak w tej chwili widzę ją z tym chłopakiem jak prowadzą
się za ręce - to jest mi dziwnie. No ale ja mam jeszcze szansę dojrzeć przy
dwóch pozostałych, młodszych dziewczynkach.

Pozdrowienia
Kaśka

43. Data: 2004-09-27 11:59:48

Od: Dominika Widawska <d...@m...ble.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Griniu wrote:

> W alkoholizm moim zdaniem nie jest tak znów łatwo popaść.

Tu zgoda.

> IMO trzeba też
> mieć do tego (genetycznie) skłonności.

A tu veto. Owszem, sklonnosci (genetyczne) moga sprzyjac
uzaleznieniom, ale nie moge sie zgodzic, zeby je warunkowaly.
Chyba, ze od razu zalozymy, ze ta sklonnosc siedzi w genach
"podstawowych", tych, co je prawie kazdy czlowiek ma...

--
Dominika

jazda konna, Szczecin, Police i okolice
http://www.konie.szn.pl/

44. Data: 2004-09-27 12:26:48

Temat: OTRe: Masturbacja
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
> O rany, a ja się nie mogę doczekać, kiedy mój syn zacznie się umawiać z
> dziewczynami.

Mój trzynastolatek oznajmił mi ostatnio "mamo zakochałem się, pamietasz tę
twoją koleżankę?..ona jest ciocią tej dziewczyny...znasz ją prawda?"....

Ale nie jestem w szoku, bo on już się trzeci raz "zakochał"..;-))

Max sześcioletni zaś: "mamo mam dziewczynę w przedszkolu, ale jej nie
kocham, bo ma czarne plomby i mówi, że nie jest tylko moją dziewczyną"...
A ja na to, że nie można tak "dzielić się" dziewczyną z kolegami, a on: "u
nas w przedszkolu można"
hm...
:-)

Pozdrawiam
Ula (ulast)
www.ulast.prv.pl

45. Data: 2004-09-27 14:29:31

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cj91c7$hc$1@nemesis.news.tpi.pl,
ulast <u...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
> dziewczyną"... A ja na to, że nie można tak "dzielić się" dziewczyną
> z kolegami, a on: "u nas w przedszkolu można"

Moja prawie 6-letnia Ania ostatnio jechała na dwudniową wycieczkę z
przedszkola. więc pytam ją, czy ma w tym przedszkolu (bo nowe dla niej)
jakiegoś narzeczonego, a ona mi na to, że nie, jeden jest co prawda fajny,
ale mówi brzydkie wyrazy. Więc mówimy - czyli jest już skreslony? A ona
pomyślawszy stwierdziła - tak, zaraz zrobie liste i go skreślę. Wolę nie
dopytywać się o reszte kandydatów na tej liście ;-)

Pozdrawiam
Tatiana
--
Słowa to najpotężniejszy narkotyk znany ludzkości
/Rudyard Kiping/

46. Data: 2004-09-27 14:34:40

Od: "Wojtek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasiatoya" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> popieram :)))
>
> zastanawia mnie tylko ta rozpacz...

a ta rozpacz byla dlatego aby zobaczyć jak odpiszecie

to pisałem ja ten 15 letni chłpoczyk :)

chciałem zobaczyć reakcje grupowiczek mam na coś takiego

moi rodzice pewnie by niezly szok przezyli jak by sie dowiedzieli a i
jeszcze wieksze miał bym afery
odrazu mówie ze nie jestesmy koscielni ale oni sa starej daty prawie 50 lat
im strzela :/

i chciał bym mieć takich rodziców jak Wy :)

przepraszam za tą małą "prowokacje" :)

47. Data: 2004-09-27 14:38:41

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek" <s...@o...pl> skrev i meddelandet

> moi rodzice pewnie by niezly szok przezyli jak by sie dowiedzieli a i
> jeszcze wieksze miał bym afery

Dlaczego tak sadzisz? Nie wypadaloby najpierw z nimi o tym porozmawiac? I
dopiero potem ferowac wyroki?

> odrazu mówie ze nie jestesmy koscielni ale oni sa starej daty prawie 50
> lat im strzela :/

Bede miala cos kolo tego, gdy moj starszy syn bedzie w tym wieku, co Ty
teraz, i nie sadze, by moja reakcja wowczas byla inna niz ta, ktora spotyka
sie z Twoja aprobata...

> i chciał bym mieć takich rodziców jak Wy :)

Sprawdz - moze masz, tylko tak sobie zakladasz, ze nie...

> przepraszam za tą małą "prowokacje" :)

Nawet Ci sie udala ;-)

--
sveana

48. Data: 2004-09-27 14:50:54

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" :

> odrazu mówie ze nie jestesmy koscielni ale oni sa starej daty prawie 50
lat
> im strzela :/
>
> i chciał bym mieć takich rodziców jak Wy :)

No niestety ja za dwa miesiące będę tyle miała.

Fajny ten Internet - nieprawdaż, nigdy nie wiesz z kim gadasz.
Udała Ci się prowokacja.

Pozdrowienia.

Basia

49. Data: 2004-09-27 14:58:09

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Wojtek, spowodowaną tym faktem frustracją:

> to pisałem ja ten 15 letni chłpoczyk :)
Sprawdź lepiej łapkę bo niedługo Ci się włosy w klawisze powkręcają;-)

> [...]
> im strzela :/
> i chciał bym mieć takich rodziców jak Wy :)

Mimo wszystko nie popieram onanizowania się w mojej obecności (są wyjątki).

> przepraszam za tą małą "prowokacje" :)

Nie ma za co:-)

puchaty

--
"ola boga" Roch Dz.

50. Data: 2004-09-27 15:00:08

Od: "Wojtek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...
> Sprawdź lepiej łapkę bo niedługo Ci się włosy w klawisze powkręcają;-)

a tego to ja nie tozumiem a i przy nikim się nie masturbuje robie to sam ze
sobą

Zgon po Diane-35
Test programu AnoMail
przemoc w rodzinie- poradźcie