Maszynka do depilacji.

1. Data: 2005-03-10 08:47:39

Temat: Maszynka do depilacji.
Od: "kd" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś miał do czynienia z takimi maszynkami, jak to się używa i wogóle
jaka jest jakość depilacji tym sposobem?

KD

1. Data: 2005-03-11 13:44:06

Temat: Re: Maszynka do depilacji.
Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kd" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś miał do czynienia z takimi maszynkami, jak to się używa i wogóle

Wiekszosc salonow na czyms takim pracuje. Wklad do srodka z rolka sie
wklada, smarujesz, przyklejasz pasek, zrywasz. Sama mam cos takiego. Jakis
tam wydatek, ale polecam, zwraca sie.

> jaka jest jakość depilacji tym sposobem?

Zalezy od umiejetnosci. To po prostu depilacja woskiem. Taka, jak w salonie
kosmetycznym.

Pozdrawiam, Ada.

krem koloryzujący?
SVR, Hydracuivre Creme