Maszynka do lodow?

1. Data: 2002-03-26 19:38:58

Temat: Maszynka do lodow?
Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam w Googlu pol dnia z przerwami i nie moge niczego znalezc. Czy ktos z
Was moze ma takie cos i moglby powiedziec, czy warto to kupic i czy takowa
"maszyneria" jest dostepna w Polsce? Dosyc mam juz tych lodow sklepowych!

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-03-26 21:18:50

Temat: Re: Maszynka do lodow?
Od: "kathy" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

syso s...@p...pl napisał(a):

> [...]
> "maszyneria" jest dostepna w Polsce? Dosyc mam juz tych lodow sklepowych!

Posiadam maszynkę do lodów Philipsa. Kupowałam ją w Polsce, ale 11 lat temu.
Więc nie wiem czy jest obecnie do dostania. Możesz się dowiedzieć
bezpośrednio w firmie.
A czy warto kupić? Moja obecnie stoi na półce i się kurzy. Ale co jakiś czas
nachodzi mnie ochota na domowe lody i wtedy przez kilkanaście dni maszyna
pracuje "pełną parą". Do urządzenia była dołączona książeczka z przepisami na
lody tradycyjne i sorbety. Dopiero teraz mam możliwość wypróbowania
wszystkich przepisów bo kilkanaście lat temu nie wszystkie składniki były do
dostania w polskich sklepach. I domowe lody na pewno smakują wybornie,
inaczej niż sklepowe. Niestety są tuczące, bo przyrządzane na śmietanie
kremówce. Za jednym razem można przyrządzić jeden smak lodów, a wkład mrożący
musi się mrozić min. 18 godzin.

1. Data: 2002-03-27 13:31:10

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik syso <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7qj0g$qvg$...@n...tpi.pl...

Wlasnie niedawno Wladyslaw Los potwierdzal, ze w Elektrolandzie sa maszynki
Philipsa, cena przystepna. Ja mam tez ale kupowana w Niemczech, to na prawde
swietna rzecz. Na bazie przepisow z ksiazeczki opracowalam sobie kilka
wlasnych, jak zakupisz to chetnie je wklepie (bakaliowe, czekoladowe,
krowkowe). Idzie sezon lodowy, bede odkurzac maszyne!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-27 13:48:16

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kathy" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> inaczej niż sklepowe. Niestety są tuczące, bo przyrządzane na śmietanie
> kremówce. Za jednym razem można przyrządzić jeden smak lodów, a wkład

mogę prosić o przepisy ?
Mam maszynkę, ale brak do niej przepisów, a mój mąż uwielbia lody, każdą
ilość! ;))

pozdr
Ania
--
chcesz napisac na priv usuń no.spam z adresu

1. Data: 2002-03-27 14:07:04

Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Agata Solon" <asolon

1. Data: 2002-03-27 17:18:23

Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> zapodała:

: To taka siec sklepow AGD, chyba we wszystkich duzych miastach. Probuj
: jeszcze w MediaMarkt

A nie wiesz, czy mozna u nich kupic przez Internet? Tak pytam i zaraz sama
sprobuje poszukac. Chyba mi sie dzisiaj te lody przysnia. :-)
Sylwia

1. Data: 2002-03-27 17:23:34

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Onet <a...@n...spam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7sieq$mkn$...@n...tpi.pl...

> mogę prosić o przepisy ?
> Mam maszynkę, ale brak do niej przepisów, a mój mąż uwielbia lody, każdą
> [...]
Ten post oznaczam i obiecuje po swietach wklepac kilka przepisow.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-27 17:25:32

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik syso <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7sju8$82s$...@n...tpi.pl...

A co to jest Elektroland, bo ja
> nie tutejsza? :-)

To taka siec sklepow AGD, chyba we wszystkich duzych miastach. Probuj
jeszcze w MediaMarkt

> Z checia skorzystam, zebym tylko to cudo dostala.
>
> Agato, a jak sie czuje Twoj maluszek?
> --
> Pozdrawiam
> Sylwia

Dzieki, na szczescie juz duuuzo lepiej, jestesmy wszyscy z powrotem w domu.

Agata

1. Data: 2002-03-27 17:39:05

Temat: Re: Maszynka do lodow - OT
Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał(a):
/.../
> Dzieki, na szczescie juz duuuzo lepiej, jestesmy wszyscy z powrotem w
domu.
----
Bardzo się cieszę, całuski i pozdrowienia
wesołych i spokojnych Swiąt
:))))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

Typy maki
marchewka z groszkiem i smieciami
Ciasto -PIZZA
buritos chce zrobic ale nie wiem jak :) hahaha
nie ma cos zalec przed siwetami wiec