marchewka z groszkiem i smieciami

1. Data: 2002-03-26 16:02:39

Temat: marchewka z groszkiem i smieciami
Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam ostrzec przed marchewką z groszkiem Nordisu - mrożoną.
Oprócz marchewki i groszku było tam dużo bliżej niezidentyfikowanych śmieci
:-((((

--
pozdrowienia, misiczka
Często zamykając sobie usta, można otworzyć sobie perspektywy

1. Data: 2002-03-27 08:01:35

Temat: Odp: marchewka z groszkiem i smieciami
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka - Lesława Ignaszewska <m...@w...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a...@m...org.invalid...
> Chciałam ostrzec przed marchewką z groszkiem Nordisu - mrożoną.
> Oprócz marchewki i groszku było tam dużo bliżej niezidentyfikowanych
śmieci
> :-((((

Zrazilam sie do mrozonek, kiedy to w jednej znalazlam zamrozonego karalucha.
Wrazliwych prosze o wybaczenie.
Asia

1. Data: 2002-03-27 12:39:27

Temat: Re: marchewka z groszkiem i smieciami
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrazilam sie do mrozonek, kiedy to w jednej znalazlam zamrozonego
karalucha.
> Wrazliwych prosze o wybaczenie.

A nie przeraża cię myśl o tym co jest w konserwach?
--
Pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-27 12:39:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-27 12:51:17

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7se68$t7t$...@s...icm.edu.pl...

> A nie przeraża cię myśl o tym co jest w konserwach?
> --
> Pozdr. Jerzy

Przeraza mnie jeszcze wiele innych rzeczy. Np. kolega ma powiazania z jedna
z cukrowni i oczywista tamze kolegow. Byc moze to nieprawda, ale podobna
opinie slyszalam tez od innych osob, podobno na koncu kampani cukrowniczej
czesc partii cukru jest chrzczona przez panow...zgadniesz czym? Poza tym
staram sie wylaczyc swoja bujna wyobraznie podczas kupna garmazu (np.
salatka) albo w restauracji, widzac kelnera niosacego zamowione
danie...Pamietasz jak to pokazywano w 'Zakletych rewirach'?
Asia

Ciasto -PIZZA
buritos chce zrobic ale nie wiem jak :) hahaha
nie ma cos zalec przed siwetami wiec
Radosnego alleluja!
tarta z zielonym grochem i szpinakiem