nie ma cos zalec przed siwetami wiec

1. Data: 2002-03-26 14:32:33

Temat: Re: nie ma cos zalec przed siwetami wiec
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> kupilam zupe jarzynowa w kartonie, dodalam ugotowane brokuly i pokruszony
> rokpol i....chyba juz tak bede robila:-) Bardzo dobre na szybki obiadek:-)

A co Ty tam napisalas w temacie postu...??
Przetlumacz na polski, prosze... ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-03-26 14:32:53

Temat: nie ma cos zalec przed siwetami wiec
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam zupe jarzynowa w kartonie, dodalam ugotowane brokuly i pokruszony
rokpol i....chyba juz tak bede robila:-) Bardzo dobre na szybki obiadek:-)
Kaska

1. Data: 2002-03-26 14:50:38

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7q159$vdc$...@n...lublin.pl...

> A co Ty tam napisalas w temacie postu...??
> Przetlumacz na polski, prosze... ;-)

a hehehe, dokładnie o tym samym pomyślałam, ciężko rozszyfrować
Najpierw myślałam o zaleganiu przed świętami (siwetami), na łóżku znaczy,
ale zupa w kartonie do tego nie pasuje, więc sama już nie wiem :)

wkn

1. Data: 2002-03-26 15:00:00

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Najpierw myślałam o zaleganiu przed świętami (siwetami), na łóżku znaczy,
> ale zupa w kartonie do tego nie pasuje, więc sama już nie wiem :)

Mialo byc tak: Nie ma co szalec przed swietami:-)

1. Data: 2002-03-26 15:00:03

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> :

> a hehehe, dokładnie o tym samym pomyślałam, ciężko rozszyfrować
> Najpierw myślałam o zaleganiu przed świętami (siwetami), na łóżku znaczy,
> ale zupa w kartonie do tego nie pasuje, więc sama już nie wiem :)

Hmm. A może to ma być "nie ma co szalec przed swietami"? ;)

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2002-03-26 15:02:55

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Evva <e...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a7q2dl$mgq$...@m...insert.com.pl...

> Hmm. A może to ma być "nie ma co szalec przed swietami"? ;)

no co ułatwiasz sprawę, zalec przed siwetami wygladało o wiele ciekawiej
:-)))

Wkn

1. Data: 2002-03-26 15:06:48

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:a7q2dl$mgq$...@m...insert.com.pl...

> no co ułatwiasz sprawę, zalec przed siwetami wygladało o wiele ciekawiej

Masz racje...Mysle ze mozna i zalec is zalec choc zalegne raczej po
swietach...sorry...po siwetach:-)

Radosnego alleluja!
tarta z zielonym grochem i szpinakiem
rolada po sztygarsku