Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie

1. Data: 2015-09-21 18:59:09

Temat: Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Czołem!

Czy ktoś mi może podpowiedzieć, czy w Polsce jest do dostania matias?
Nie chodzi mi o filety śledziowe a'la matias, ale o prawdziwe matiasy.
Może w jakichś lepsieszych sieciach spożywczych?

Pozdrawiam,
MW

2. Data: 2015-09-21 19:22:14

Temat: Re: Matiasy - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Sep 2015 18:59:09 +0200, wolim napisał(a):

> lepsieszych sieciach

Oksymoron.

3. Data: 2015-09-21 19:26:25

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-21 o 18:59, wolim pisze:

> Czy ktoś mi może podpowiedzieć, czy w Polsce jest do dostania matias?
> Nie chodzi mi o filety śledziowe a'la matias, ale o prawdziwe matiasy.
> Może w jakichś lepsieszych sieciach spożywczych?

W Almie są mrożone.
--
B.

4. Data: 2015-09-21 19:41:06

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

Tzn. bywają w Krakowie, ul. Kościuszki.
--
B.

5. Data: 2015-09-21 19:49:44

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-21 o 19:41, bbjk pisze:

> Tzn. bywają w Krakowie, ul. Kościuszki.
Gdzie? w tej "Almie" koło Dawidsona?
pozdr
Stefan

6. Data: 2015-09-21 20:09:37

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-21 o 19:49, stefan pisze:

> Gdzie? w tej "Almie" koło Dawidsona?

http://tiny.pl/gm93f
Były w lipcu, nie wiem, jak teraz.
--
B.

7. Data: 2015-09-22 21:52:10

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-21 o 19:22, Ikselka pisze:

> Oksymoron.

Nie przesadzaj. Są supermarkety zaopatrzone w byle co, ale bywają też
takie, które w sprzedaży mają asortyment z tzw. wyższej półki. I o takie
mi chodziło.

Pozdrawiam,
MW

8. Data: 2015-09-22 23:13:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Sep 2015 21:52:10 +0200, wolim napisał(a):

> Nie przesadzaj. Są supermarkety zaopatrzone w byle co, ale bywają też
> takie, które w sprzedaży mają asortyment z tzw. wyższej półki. I o takie
> mi chodziło.

Np?

9. Data: 2015-09-23 22:01:33

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-22 o 23:13, Ikselka pisze:

> Np?

Nie chcę tu uprawiać kryptoreklamy, ale dla przykładu Selgros ma w
sprzedaży produkty, których nigdy nie spotkałem w Tesco, Auchanie,
Leclercu, czy nawet Almie. Na przykład - steki z kangura czy krokodyla,
tuszki gołębi i całą masę innych egzotycznych mięs. Niestety, matiasów
nie znalazłem.

Pozdrawiam,
MW

10. Data: 2015-09-23 22:48:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Sep 2015 22:01:33 +0200, wolim napisał(a):

> [...]
> Leclercu, czy nawet Almie. Na przykład - steki z kangura czy krokodyla,
> tuszki gołębi i całą masę innych egzotycznych mięs. Niestety, matiasów

To wiem, jednak Selgros/Makro/Eurocash to raczej nie są supermarkety, tylko
sklepy sieci handlu hurtowego i znam je . Dlatego pytałam o supermarkety.
Druga rzecz to sprawa popytu na ww produkty. Z uwagi na ów popyt nie sądzę,
żeby owe były naprawdę pierwszego mrożenia...

Diabelskie papryczki chili :-)
bezglutenowy chleb z ograniczeniami
nadciąga dynia...
Good Looking Pomeranian Puppies For Adoption
Odra i ebola znuf ZAatakujom!!!