nadciąga dynia...

1. Data: 2015-09-18 20:09:25

Temat: nadciąga dynia...
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

...jakieś nowe pomysły na zużycie macie?

z dyńkami

2. Data: 2015-09-18 21:51:20

Temat: Re: nadciąga dynia...
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2015 20:09:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> ...jakieś nowe pomysły na zużycie macie?

https://www.youtube.com/watch?v=cILZ_cB3_so

:)

M.

3. Data: 2015-09-18 21:58:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-18 21:51, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> https://www.youtube.com/watch?v=cILZ_cB3_so

Biedny Jerzy.

4. Data: 2015-09-18 22:11:26

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Biedny Jerzy.

To zdajsie Urson, nie jerzy.

5. Data: 2015-09-18 22:20:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-18 o 21:51, Fragi pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=cILZ_cB3_so
>
> :)

Ale słodziak!

Ewa

6. Data: 2015-09-18 23:06:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2015 20:09:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> ...jakieś nowe pomysły na zużycie macie?

U mnie nadciągnęła. Zużywam zupnie, deserowo (upieczoną z masłem, cukrem,
cynamonem i śmietaną), dżemowo z morelami, ciastowo j.w., a teraz zacznę
słoikować ją przetartą/zmiksowaną, z przeznaczeniem na zupę zimą. Nowych
pomysłów nie mam, bo ledwie "wydalam" stare.

7. Data: 2015-09-18 23:10:51

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słoikować ją przetartą/zmiksowaną, z przeznaczeniem na zupę zimą. Nowych
> pomysłów nie mam, bo ledwie "wydalam" stare.

U mnie na słodko nie zjedzą.

8. Data: 2015-09-18 23:36:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Sep 2015 23:10:51 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-09-18 23:06, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> U mnie na słodko nie zjedzą.

Bo nie wiedzą.
Jak dodasz do moreli i zdżemujesz, to nawet nie kwikną, tylko pochłoną (np
w naleśnikach albo na cieście jogurtowym) :-)
A upiecz sobie samej - i niech im pachnie, gdy jesz. Nie wierzę, żeby kto
zdzierżył bez ślinotoku :-)
A marynata słodka w occie też świetna.

9. Data: 2015-09-20 11:24:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> ...jakieś nowe pomysły na zużycie macie?

http://kochamdynie.blogspot.com

no i od siebie: zupa z dyni na słodko oraz frytki z dyni Robi się jak z
ziemniaka- smakują słodko:-) )

Co ciekawe- każda dynia ma swoje zastosowanie. Niektóre się nadają np na
frytki, ale nie na zupę. Różnią się od siebie znacznie

--

Chiron

10. Data: 2015-09-20 12:22:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-20 11:24, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
>>

> http://kochamdynie.blogspot.com

Na pierwszym miejscu dżem pomidorowy.

> [...]
>
> Co ciekawe- każda dynia ma swoje zastosowanie. Niektóre się nadają np na
> frytki, ale nie na zupę. Różnią się od siebie znacznie

$B za ciekawe informacje

Good Looking Pomeranian Puppies For Adoption
Odra i ebola znuf ZAatakujom!!!
Sushi i ryby świeże
Jak upitrasić chleb żytni ?
Wszechobecne alu.