Mechanika kwantowa

181. Data: 2009-01-29 23:36:56

Temat: Re: Mechanika kwantowa
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak. Sądzę, że książka to warta polecenia opcja.
Co prawda nic konkretnego nie przychodzi mi na myśl,
ale widywałem już takie wydawnictwa.

OK, być może trochę przesadziłem co do ciebie, z tymi
hipotezami. ;)
Sorry. :)

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:glsdd9$vkm$1@news.onet.pl:

182. Data: 2009-01-30 14:49:46

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> Co prawda nic konkretnego nie przychodzi mi na myśl,
> ale widywałem już takie wydawnictwa.
>
> OK, być może trochę przesadziłem co do ciebie, z tymi

No problem

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

183. Data: 2009-01-30 15:03:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1<a...@p...onet.pl>

[...]

Ostatnio czytałem "Studio Sex" Lizy Marklund, taki ambitniejszy kryminał, i
miałem wrażenie, czytając, że trochę smakuję, jak to jest być kobietą.

Saulo

184. Data: 2009-01-30 15:46:54

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

[...]
> aaaalee byyyłooo

"- Największym problemem dla Polaków są... oni sami. W głębi ducha to
tchórze. Ciągle się na coś skarżą, ciągle coś ich boli. Kiedy dają z siebie
wszystko, grają wspaniałe mecze jak z Danią, czy Serbią. Ale z Norwegią już
im nie poszło tak dobrze. Są groźni, jeżeli nie mają nic do stracenia.
Inaczej wychodzą przestraszeni i tracą 30 procent swoich możliwości -
powiedział jednemu z chorwackich portali Kljajić [trener Chorwatów]."

Saulo

185. Data: 2009-01-30 18:16:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Jeśli chodzi o książkę to proszę kogoś o polecenie czegoś ciekawego.

Jeśli masz ochotę na coś bardziej naukowego, to proponuję "Mózg kobiety"
Louann Brizendine. Tylko do tej książki trzeba sporo samozaparcia.

Ewa

186. Data: 2009-01-30 18:42:22

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> "Mózg kobiety" - trzeba sporo samozaparcia.
>
> Ewa

Wezmę to sobie do serca :)

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

187. Data: 2009-01-30 19:23:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Wezmę to sobie do serca :)

Hi hi, dowcipniś. :)

Książka jest wprawdzie popularno-naukowa, ale jednak momentami trudna w
czytaniu. Autorka jest neuropsychiatrą, tłumaczy wiele różnych kobiecych
zachowań, które niezorientowanym w temacie mężczyznom (a także samym
kobietom) mogą wydawać się niezrozumiałe, dziwaczne i uciążliwe.

Ewa

188. Data: 2009-01-30 19:45:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 19:16:56 +0100, medea napisał(a):

> Jeśli masz ochotę na coś bardziej naukowego, to proponuję "Mózg kobiety"
> Louann Brizendine. Tylko do tej książki trzeba sporo samozaparcia.

...zwłaszcza u mężczyzn, którzy nie posądzają kobiet o posiadanie mózgu...

189. Data: 2009-01-30 22:22:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> [...]

> zachowań, które niezorientowanym w temacie mężczyznom (a także samym
> kobietom) mogą wydawać się niezrozumiałe, dziwaczne i uciążliwe.

Muszę przeczytać. Ciekawy jestem, czy autorka wie o kobietach więcej ode
mnie... ;)

190. Data: 2009-01-30 22:24:40

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> ...zwłaszcza u mężczyzn, którzy nie posądzają kobiet o posiadanie
> mózgu...

To Ci, co pastująnapa gumowe lale! ;D

michał

nikogo nie ma w domu?!
to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)