Mechanika kwantowa

31. Data: 2009-01-26 15:28:51

Temat: Re: Mechanika kwantowa
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

Kabała jest w definicji nauką o rzeczywistości.
Niezależna od religii. A zatem _każdy_ może z tej wiedzy korzystać.
(Choć nie wiem jak rozumieć fakt, że to interpretacja Tory).

Masoneria, iluminaci posługują się w dużej mierze Kabałą. A ich cele
mniej więcej znamy.
Czy Kabała ma być tym, co zastąpi wszelkie religie z chrześcijaństwem na
czele lub być przynajmniej jednym ze środków do osiągnięcia tego celu?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

32. Data: 2009-01-26 15:46:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może kabała jest nuką o rzeczywistości.
Pytanie tylko: czyjej?

Bo napewno nie tej percepowanej m.in. przeze mnie.

--
CB

33. Data: 2009-01-26 15:58:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Adamoxx1-A dlaczego wolna wola ma byc zamknieta miedzy paroma
mozliwosciami?Jestes wstanie policzyc ile jest gwiazdek w sniegu,albo
lisci na drzewie,jestem zupelnie ciekawy ile twój kot ma wlosów w
futrze'zwierze nie dziewczyna'.Te wszystkie rzeczy istnieja,ale my
jestesmy poza rzeczywistoscia,nas tu nie ma.Stoimy obok i nagle z
chaosu dziejacych sie rzeczy,wyciagamy wlos kota z buzi,nadal niepewni
zjawiska zwracamy sie do drugiej osoby mówic-wlos kota w zupie
byl,nagle caly swiat uklada sie i podporzadkowuje sie wedlug
wlosa.Druga osoba wzmacnia nam jeszcze bardziej wlos kota,on
poteznieje,zaczyna nas przytlaczac,az do monentu gdy to on nami
rozporzadza i nagle trzask dzwi,wlos odchodzi w niebyt.Slyszysz
pytanie-dlaczego nie zamknoles dzwi?Dzwi zaczynaja ksztaltowac twoje
emocje,chcesz uciec od dzwi,ale one ciebie scigaja ,im bardziej chcesz
uciec.Z kosmosu mozliwosci,ty ksztaltujesz zjawisko,lub zjawisko
ksztaltuje ciebie.

34. Data: 2009-01-26 16:19:13

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Być może kabała jest nuką o rzeczywistości.
> Pytanie tylko: czyjej?
>
> Bo napewno nie tej percepowanej m.in. przeze mnie.

Spójność nauki dla mnie decyduje o jej słuszności.
A żeby dokładnie zbadać spójność czegoś potrzebne jest dużo wiedzy na
ten temat. To czasem męczy.
Chciałbym osiągnąć spójność w swojej rzeczywistości.
Dlatego kiedy drążę jakiś temat, to lubię, gdy ktoś lub coś zmusza mnie
do przemyślenia czegoś dwa razy dokładniej.
Bo nic nie jest oczywiste.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

35. Data: 2009-01-26 18:13:08

Od: "Krawiec" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl>

> Geniusze są osobnikami, którym jakoś udało się je przekroczyć.
> A przekroczyli je być może dlatego, że okiełznali w jakiś sposób
> świadomość,

...a może wymknęli się jej. Niektórzy uwazają, iż geniusze są na granicy
szaleństwa, w potocznym tego słowa znaczeniu. Interesują mnie /amatorsko/
Potwory i własnie Geniusze, granica bliska.

która poprzez mózg jedynie w pewnym ułamku może się
> manifestować.

Świadomość jest wszechobecna, jest czymś przenikającym
> cały Wszechświat w skali Plancka. Jest czystą informacją, bytem.
> Możliwe że pierdole od rzeczy, ale żeby to dokładnie ogarnąć potrzeba
> czasu.

Fizyka ma nadspodziewanie wiele analogii w psychologii człowieka, właśnie w
jego świadomości, a przecież opisuje materię /i antymaterię, cha, cha/.
Kiedyś się w to z kimś bawiłam.

> Ta wiara, silna wiara jest właśnie tworzeniem nowej rzeczywistości.

Ale w CO?

MK

36. Data: 2009-01-26 18:23:13

Od: "Krawiec" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl>
.

> No i jeszcze jedno. Że ludzie są uzależnieni od emocji. I że to emocje
> sterują ich wyborami i myślami.

A co to są emocje wg autorów tych filmów?

> Cbnet mówił o zniewoleniu przez sex.
> Kreowanie rzeczywistości oznacza wysiłek intelektualny, wciąż na przekór
> emocjom od których się uzależniamy.

Na poziomie szarości /np ja/ to emocje kreują moją rzeczywistość. Może ci,
którzy popychają coś naprzód są zdolni do uwolnienia się od emocji.

> Wyzwolenie mentalne oznacza niepodleganie emocjom. Oznacza ciągłą
> uważność, ciągłą obserwację i myślenie.

A słodycz 'grzechu'?

MK

37. Data: 2009-01-26 18:34:34

Od: "Krawiec" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w

> Czyli myśl to energia która wprawia rzeczywistość [w tym materię] w ruch
> dzięki zdolności człowieka do tworzenia.

Piękne. BRAWO!!!

MK

38. Data: 2009-01-26 18:38:34

Od: "Krawiec" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kabała jest w definicji nauką o rzeczywistości.

Żadna religia nie jest nauką.

> Niezależna od religii. A zatem _każdy_ może z tej wiedzy korzystać.

To nie jest wiedza, na której buduje się świat.

MK

39. Data: 2009-01-26 19:11:38

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krawiec pisze:

> [...]
> szaleństwa, w potocznym tego słowa znaczeniu. Interesują mnie
> /amatorsko/ Potwory i własnie Geniusze, granica bliska.

Geniusze to ci, którym udało się dosięgnąć "wyższej instancji", potwory
to ci, którzy z niej całkowicie z niej zrezygnowali i stali się
niewolnikami własnych żądz.
Chyba powoli rozumiem na czym polega różnica pomiędzy wzniosłymi [z
pozoru podobnymi] słowami potworów i geniuszy.
Potwór się nimi tylko posługuje, geniusz je odkrywa.
Potwór spostrzega je zza krat swoich żądz, geniusz ich doświadcza.

> Ale w CO?

Wiara w moc intencji.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

40. Data: 2009-01-26 19:17:02

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krawiec pisze:

> Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl>
> .

> A co to są emocje wg autorów tych filmów?

Emocje są wywoływane jedynie poprzez hormony. Jeśli człowiek zostaje
przez nie zdominowany, egzystencja ogranicza się _wyłącznie_ do
prymitywnego zaspokajania potrzeb organizmu.
Intencja jest prymitywna - wydzielić hormon i czuć się fajnie.
Czym innym jest intencja ukierunkowana na czyjąś korzyść (dawanie), a
dopiero w wyniku tej intencji i czynu - satysfakcja.
Wg autorów wygląda to tak, że możesz spojrzeć na ludzi i zobaczyć ich
prymitywizm, bo zauważasz, że żyją jedynie po to, by wydzielać hormony.
Tak jak np. zrobił to pan Marcinkiewicz.

> A słodycz 'grzechu'?

Przy takim podejściu grzech raczej straci swoją "słodycz".

--

nikogo nie ma w domu?!
to teraz o truciznach które wszyscy zażywamy
Gdzie bi- się z les- i homo- bije, tam...
Oby.
południowy przegląd prasy cd :)