Melon

1. Data: 2004-07-03 15:44:34

Temat: Melon
Od: "Paweł Kozub" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poradzcie komus kto portafi co najwyzej ugotowac wode lub zrobic
jajecznice:>
Dostalem od znajomych kilka melonow i nie za bardzo wiem jak je zjesc:/ Jest
to to takie zolte i podluzne z twarda skorupa wiec pewnie trzeba przekroic
ale co dalej?:>
A moze mozna tego melona jakos przyzadzic??
Pzdr
Shilon

1. Data: 2004-07-03 15:49:07

Temat: Re: Melon
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Jul 2004 15:44:34 GMT, Waćpanna lub Waćpan *Paweł Kozub*, w
wiadomości news:<news:CvAFc.166530$vP.113918@news.chello.at> zawarł, co
następuje:

> [...]
> ale co dalej?:>
> A moze mozna tego melona jakos przyzadzic??

Jak melon jest słodki i miękki i pachnący, to nic, tylko wycinać kulki taką
łyżeczką lub kroić w kostkę, do tego dodać kiwi w kulkach lub kostce
(opcjonalnie truskawki), troszkę miodu, kieliszek wódki (lub wiśniówki, a w
sumie to nawet więcej, jak się chce), wymieszać i do lodówki... można z bitą
śmietaną jeść na przykład. Dobre to.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-07-03 15:54:37

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana wrote:
> [...]
> sumie to nawet więcej, jak się chce), wymieszać i do lodówki... można z bitą

Albo na ostro - z plastrem szynki parmnskiej lub innej suszone albo z
kremem z jakiegos smierdzacego sera - np. rokpola zmieszanego ze
smietanka (ja tam nie lubie, ale sa tacy, co przepadaja)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-07-03 17:44:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Jul 2004 17:54:37 +0200, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

> [...]
>kremem z jakiegos smierdzacego sera - np. rokpola zmieszanego ze
>smietanka (ja tam nie lubie, ale sa tacy, co przepadaja)

ale ja podejrzewam te melony, ze sa niestety twarde, a wsordku
blade i bez smaku. szkoda. ale jesli sa ladne, np Galia albo
Charanteis anlbo Canteloupe, to ja jednego na jedno posiedzenie
mage wtrzachnac. pies mi w tym towarzyszy - jeden kawalek dla
mnie, jeden dl a psa, jeden dla mnie, jeden dla psa.

jak zostanie to idzie do salatki owocowej. ja lubie takie bez
alkoholi i innych dodatko - po prostu owoce (i tu mieszam swieze
i puszkowe, bo mi czesto jakiegos smaku brakuje wsrod swiezych).
teraz to: gruszki, maliny, truskawki, melon, kiwi, nektarynki i
winogrona. w przyplywie czegos tam dodaje kilka listkow miety ,
zeby aromat wszedl troche w salatke.

Pierzyk
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-03 20:14:30

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sumie to nawet więcej, jak się chce), wymieszać i do lodówki... można z bitą
A, czy można do wódki dodać kulkę melona i zalać to wiśniówką, nie dodając
śmietany (bitej) i zamiast do lodówki , to "w gardła nasze" ?
Michał

1. Data: 2004-07-03 22:33:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Jul 2004 22:14:30 +0200, t...@p...onet.pl wrote:

> A, czy można do wódki dodać kulkę melona i zalać to wiśniówką, nie dodając
>śmietany (bitej) i zamiast do lodówki , to "w gardła nasze" ?
> Michał

na pewno

pierzyk
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-04 18:07:15

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> na pewno

Melona można też podobnie jak i arbuza nasączać alkoholem (wino, wódka,
koniak itp.).
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-05 07:07:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Jul 2004 20:07:15 +0200, "JerzyN"
<N...@m...pl> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
>dodaj?c

>Melona mo?na te? podobnie jak i arbuza nas?cza? alkoholem (wino, wódka,
>koniak itp.).

no wlasnie...wchodzacych na mecze pilkarskie "kibicow" z arbuzami
i melonami przezornie zaczeto zatrzymywac, bo cos a natury jedno
do drugiego nie pasuje :P

pierzyk
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-05 17:53:03

Od: "eM eL" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN <N...@m...pl> napisał(a):
> Melona można też podobnie jak i arbuza nasączać alkoholem (wino, wódka,
> koniak itp.).

Hahaha - to stary sposob
:-)
Tutaj (tzn. w USA) w wiekszosci miejsc publicznych (parki, plaze, etc.,
szczegolnie miejskie i stanowe) wnoszenie alkoholu jest zabronione, wiec
nasacza sie arbuza - najlepiej takiego bezpestkowego - wodka czy jakims tam
likierem i ciagnie przez slomke. A jak juz nic nie mozna wyciagnac to sie
go rozcina i zjada. Sa oczywiscie bardziej wyrafinowane sposoby wydrazania,
zatykania dziurek, etc., ale sie w nie nie bawilem W przecietnego arbuza
(bez wydrazenia) wchodzi ponad pol ltra No i trzeba pamietac, ktory arbuz
jest dla dzieci...
:-)))

--
><Uklony><eM eL><Washington, D.C.><
><5 out of 3 people don't understand statistics><

kompot z czeresni
Lody
sokownik
Czarne jagody w cukrze - jak?