gołąbki

1. Data: 2004-07-03 19:46:37

Temat: gołąbki
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dostałam dzisiaj od teściowej kapuste prosto z działki i chciałabym zrobić z
niej gołąbki. Nie mam pojęcia jak je się robi. Czy mógłby mi ktoś podać
przepis? Bardzo proszę :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-07-04 00:11:12

Temat: Re: gołąbki
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niej gołąbki. Nie mam pojęcia jak je się robi. Czy mógłby mi ktoś podać

===
Mmmmmm... Gołąbki z młodej kapusty...
Same lecą do gąbki :D
Pyszota!

waldek
===

1. Data: 2004-07-04 06:02:02

Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

> ===
> Mmmmmm... Gołąbki z młodej kapusty...
> Same lecą do gąbki :D
> Pyszota!
>
> waldek
> ===
Rzeczywiście przepis przedni, czekam ja jestem też zainteresowany.

Mazury - czarter jachtu http://www.republika.pl/rocichy/
gwarancja wspaniałych wakacji

1. Data: 2004-07-04 06:34:32

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeczywiście przepis przedni, czekam ja jestem też zainteresowany.
> Pozdrawiam

google Twoim przyjacielem ;]

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2004-07-04 17:06:40

Od: "andy" <andyro @ poczta. onet. pl> szukaj wiadomości tego autora

> google Twoim przyjacielem ;]

> --
> pozdrawiam :-))
> Sławomir J Marusiński
> Gdańsk, GG 5420750

o tym wiem , ale myślałem o czymś oryginalnym gdzie np. ryż jest zastąpiony
"czymś tam".
Pozdrawiam forum

1. Data: 2004-07-04 17:37:42

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

andy wrote:

> o tym wiem , ale myślałem o czymś oryginalnym gdzie np. ryż jest
> zastąpiony "czymś tam".
> Pozdrawiam forum
===
Najlepsze gołąbki, jak dla mnie, wychodzą z ryżu, kaszy gryczanej i kaszy
jęczmiennej po równo. Oczywiście nie można zapomnieć o mięsie, złotej
cebuli. Z przypraw, jak zawsze pieprz w dużych ilościach jest nieoceniony.
No i, jak mówi przysłowie (wprawdzie nie o tych gołąbkach, ale się sprawdza)
muszą być pieczone. Inaczej same nie polecą :-)

O gołąbkach była na grupie sążnista dyskusja kilka miesięcy temu, może nawet
w zeszłym roku. Czego tam nie było. Warto poszukać.

waldek
===

1. Data: 2004-07-04 18:03:48

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl>
> Najlepsze gołąbki, jak dla mnie, wychodzą z ryżu, kaszy gryczanej i
kaszy
> jęczmiennej po równo. Oczywiście nie można zapomnieć o mięsie, [...]

Z samego mięsa też można zrobić.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-07-04 18:47:35

Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "waldek" <x...@o...pl>
> kaszy
>
> Z samego mięsa też można zrobić.

Takie jadlam w stolowce szkolnej dawno temu. Nie smakowaly mi - brakowalo im
lekkosci ;)

Pozdrawiam

Platynka

1. Data: 2004-07-04 19:18:50

Od: "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@a...pl napisał(a):

> Takie jadlam w stolowce szkolnej dawno temu. Nie smakowaly mi -
> brakowalo im lekkosci ;)

To musiala byc fajna stolowka :-)
W stolowce w mojej podstawowce trzeba bylo golabki przytrzymywac widelcem,
coby ich przeciag nie zdmuchnal z talerza, tyle w nich bylo "lekkosci..."
Kotlety mielone zreszta tez. Pobiezna analiza wykazywala 79% bulki lub ryzu
i 11% miesa. Pozostalych 10% to nawet najswietlejsi nie zdolali
zidentyfikowac :-)

--
><Uklony><eM eL><Washington, D.C.><
..nothin' ain't worth nothin', but it's free...

1. Data: 2004-07-04 19:23:05

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@a...pl>
> Takie jadlam w stolowce szkolnej dawno temu. Nie smakowaly mi -
brakowalo im
> lekkosci ;)

Z mięsa powiadasz? W szkolnej stołówce?
;-)