Mety w oku

1. Data: 2004-06-30 18:54:02

Temat: Mety w oku
Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaznaczam ze znalazlem juz duzo informacji na ten temat
ale jeszcze chccialbym krotkiej informacji na pytania:

Czy u mlodego czlowieka (25 lat) niewielkie mety tak jak
same sie pojawiaja tak same moga zanikac (i ile taki cykl mniej
wiecej moze trwac)?

Po jakim czasie powinienem sie spodziewac efektow po stosowaniu
kropli Vitreolent ?

No i czy stosowanie tych kropli ma jakis negatywny wplyw na oko?
(w jednym oku mam kilka metow wiec je stosuje, za to w drugim mam tylko
jeden malutki i zastanawiam sie czy warto stosowac je do obu oczu)

2. Data: 2004-07-01 07:36:30

Temat: Re: Mety w oku
Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy u mlodego czlowieka (25 lat) niewielkie mety tak jak
> same sie pojawiaja tak same moga zanikac (i ile taki cykl mniej
> wiecej moze trwac)?

Ja z mętami walczę już od trzech lat (teraz mam 19).

> Po jakim czasie powinienem sie spodziewac efektow po stosowaniu
> kropli Vitreolent ?

Po kilku miesiącach stosowania nic mi nie pomogło.

> No i czy stosowanie tych kropli ma jakis negatywny wplyw na oko?
> (w jednym oku mam kilka metow wiec je stosuje, za to w drugim mam tylko
> jeden malutki i zastanawiam sie czy warto stosowac je do obu oczu)

Nie wiem.
Teraz biorę Metazydynę i mam nadzieję, że w końcu coś pomoże...

pozdro
Szachysta

3. Data: 2004-07-01 07:57:12

Od: "A." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szachysta wrote:

> Ja z mętami walczę już od trzech lat (teraz mam 19).

Mam 27 lat, meta w prawym oku od liceum.

> Po kilku miesiącach stosowania nic mi nie pomogło.

U mnie wywolalo cos w stylu tradziku, na meta nie pomoglo, wiec
odstawilam.

> Nie wiem.
> Teraz biorę Metazydynę i mam nadzieję, że w końcu coś pomoże...

A nie jest to tak, ze zmetnienie moze byc wywolane jakims urazem
albo np. przeciazeniem i wtedy juz nic na to nie pomoze i trzeba z
tym zyc? Ciekawa jestem, czy u mnie daloby sie to zlikwidowac
jeszcze...

A.
Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special
Olympics. Even if you win, you're still a retard. -- Kenny
McCormack on comp.editors.

4. Data: 2004-07-01 08:05:07

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie wywolalo cos w stylu tradziku, na meta nie pomoglo, wiec
> odstawilam.

A więc jednak może zaszkodzić.

> [...]
> albo np. przeciazeniem i wtedy juz nic na to nie pomoze i trzeba z
> tym zyc? Ciekawa jestem, czy u mnie daloby sie to zlikwidowac

W dzieciństwie bawiłem się materiałami łatwopalnymi, ale to było dawno temu
i wątpię, żeby miało to wpływ na męty. Poza tym trzeba mieć nadzieję! Jak
przejdę kurację Metazydyną to powiem, czy coś pomogło.

pozdro
Szachysta

5. Data: 2004-07-01 08:08:20

Od: "Radosław HORODNICZY" <x...@w...cxt.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja akurat boje sie ze skoro mam 25 lat i w ciugu miesiaca
pojawily mi sie dwa mety to w wieku 30 lat moge stracic
wzrok ;(

ciekawi mnie ile w polsce kosztuje laserowa operacja usuniecia metow

6. Data: 2004-07-01 08:12:52

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja akurat boje sie ze skoro mam 25 lat i w ciugu miesiaca
> pojawily mi sie dwa mety to w wieku 30 lat moge stracic
> wzrok ;(

Mi też się pojawiły w ciągu miesiąca i nie tylko dwa. Jedne większe, drugie
mniejsze...

> ciekawi mnie ile w polsce kosztuje laserowa operacja usuniecia metow

Dopóki widzę nie dam sobie w oczach dłubać!

pozdro
Szachysta

7. Data: 2004-07-01 10:38:45

Od: "Bartek" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław HORODNICZY" <x...@w...cxt.pl> napisał w
wiadomości news:cc0gre$qsv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ja akurat boje sie ze skoro mam 25 lat i w ciugu miesiaca
> pojawily mi sie dwa mety to w wieku 30 lat moge stracic
> wzrok ;(
>
> ciekawi mnie ile w polsce kosztuje laserowa operacja usuniecia metow
Chyba takiej nie ma bo to chyba w ciele szklistym sa mety. Chyba żeby płyn
zmienić w ciele szklistym?

8. Data: 2004-07-01 11:05:59

Od: "Radosław HORODNICZY" <x...@w...cxt.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co tu jest napisane to jest

http://www.eyefloaters.com/

9. Data: 2004-07-01 12:05:47

Od: "Zuzkaa" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (w jednym oku mam kilka metow wiec je stosuje, za to w drugim mam tylko
> jeden malutki i zastanawiam sie czy warto stosowac je do obu oczu)

Męty ciała szklistego mogą występować w różnym nasileniu i pod różnymi
postaciami(muszki, pajączki, plamki,itp.)
Są częstym objawem u osób z krótkowzrocznością, również towarzyszą innym
schorzeniom oka( np.oddzielenie ciała szklistego,przewlekłe stany zapalne oka).
Krople Vitreolent stosowane są w stanach zmętnienia ciała szklistego różnego
pochodzenia. Są przeciwwskazane dla osób wrażliwych na jod. Stosowane
właściwie, nie są szkodliwe. Stosuj do obu oczu 3x dziennie po kropelce ,a
jest nadzieja, że zmniejszy się ilość mętów, a być może całkiem znikną :-)
Powodzenia!

Tetracyklinum
Materac przeciwodleżynowy
[OT] Łacina