Mieszkasz w Toruniu ?!!

1. Data: 2000-01-14 21:31:21

Temat: Mieszkasz w Toruniu ?!!
Od: "shack" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie jestes strasznym szczesciarzem.
Ja mieszkam na Brudnym (czyt. Górnym) Slasku. Jednak bardzo chcialbym
spedzic czesc wakacji w Toruniu, gdzie odbywalbym miesieczna praktyke
studencka w Wojewodzkim Szpitaly Zespolonym. Mam jednak problem z
zakwaterowaniem - jak zdobyc miejsce w akademiku,co trzeba zrobic, do kogo
sie zwrocic?
Jesli tylko jestes studentka/studentem tego pieknego miasta - prosze odezwij
sie do mnie. Moze odpowiadajac na ktores z moich pytan baaaaaaardzo mi
pomozesz.

Radek

2. Data: 2000-01-16 02:02:22

Temat: Re: Mieszkasz w Toruniu ?!!
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie jestes strasznym szczesciarzem.
> Ja mieszkam na Brudnym (czyt. Górnym) Slasku. Jednak bardzo chcialbym

Co to za dureń ??? Tworzy legendy o brudnym Górnym Śląsku. To nie jest
prawdą poza małymi wyjątkami. To jest trochę jak mitomania. Zapraszam do
Gliwic. Miasto nie jest ani brudne, ani brzydkie - powiem więcej ładne i
czyste. Znacznie bardziej mi się podoba niż Toruń !?! ludzie przestańcie
myśleć stereotypowo. Śląsk nie jest taki straszny. To tylko paru durniów
pisze głupoty...

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

3. Data: 2000-01-17 19:21:44

Od: Andrzej Piotr <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

shack napisał(a):

> [...]
> sie do mnie. Moze odpowiadajac na ktores z moich pytan baaaaaaardzo mi

Czy byles moze w Bydgoszczy? Torun sie chowa...

4. Data: 2000-01-17 19:59:19

Od: "Paul" <p...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Piotr <f...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
<3...@p...onet.pl>...

> Czy byles moze w Bydgoszczy? Torun sie chowa...

W którym sektorze na "żużlu" siedzisz?

Paweł

5. Data: 2000-01-22 22:30:47

Od: "Robert Spasiuk" <i...@r...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> W którym sektorze na "żużlu" siedzisz?
>
> Paweł

DOBRE BO POLITYCZNE ! :))))

pozdrawiam wszystkich z Torunia i nie z Torunia...

Robert Spasiuk
i...@r...pdi.net
i...@m...com

6. Data: 2000-01-24 19:37:01

Od: "Paul" <p...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Spasiuk <i...@r...pdi.net> napisał(a) w artykule
<86db5o$6hm$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

> DOBRE BO POLITYCZNE ! :))))

To smutno mi Boże... bo miało być - refleksyjnie.

Otóż zdanie "Czy byles moze w Bydgoszczy? Torun sie chowa..." padło gdzieś
tak dwa-trzy, a może nawet cztery listy po tym, jak ktoś (przepraszam, nie
pamiętam kto) zazdrościł komuś (znowu przepraszam, ale...) mieszkania w
Toruniu, podczas gdy sam mieszka na Śłąsku. W odpowiedzi na to - co
ucieszyło - odezwały się głosy "broniące" (pięknych skądinąd) okolic
Śląska, a tu nagle taki "kwiatek".

Otóż spieszę donieść, że choć Krzyżak wredny jestem, to guzik lokalnej
nienawiści w stosunku do sąsiedniej Bydgoszczy mam w pozycji "OFF". Powiem
więcej - on chyba (przez nieużywanie) się zaciął. Powiem jeszcze więcej -
znam paru wrednych Bydgoszczaków i utrzymuję z nimi całkiem-całkiem
kontakty. Co do piękna miast - różnić się będziemy (każda liszka...) i w
porządku.
Byle dalej nie powielać znanych z historii i (niestety) współczesności
wzorów kontaktów między "narodami".

Pozdrawiam

Paweł

ośrodki rehabilitacyjne