ośrodki rehabilitacyjne

1. Data: 2000-01-14 20:42:58

Temat: ośrodki rehabilitacyjne
Od: "Robert" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Polsce znajdują się najlepsze szpitalne oddziały rehabilitacyjne,
względnie ośrodki usprawniające po paraliżu kończyn dolnych ?
Pozdrawiam
b...@k...net.pl

2. Data: 2000-01-14 23:34:56

Temat: Re: ośrodki rehabilitacyjne
Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Polsce znajdują się najlepsze szpitalne oddziały rehabilitacyjne,
> względnie ośrodki usprawniające po paraliżu kończyn dolnych ?

Jeden w Reptach Śląskich - dzielnica Tarnowskich Gór, drugi gdzieś w okolica
ch Warszawy, niestety nie bardzo wiem gdzie.

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

3. Data: 2000-01-20 16:30:00

Temat: Odp: ośrodki rehabilitacyjne
Od: "darek" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze dobry oddział w Szpitalu Górniczym w Sosnowcu, (cały oddział
poświęcony fizjoterapii)
Jest to przy trasie Katowice - Warszawa na wysokości HM Real - M1

Użytkownik Robert <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85o3hr$9b0$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

Co powiecie na diete Atkinsa
POMOCY