Modlitwa Jezusowa

311. Data: 2014-01-19 14:33:54

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 13:29:06 +0100, zdumiony napisał(a):

> Ale przed ślubem to ukrywała

Ukrywała - gdzie?
3333-)
--
XL

312. Data: 2014-01-19 14:42:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 11:55:16 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> ja jestem romantykiem, niestety kobiety sďż˝ pragmatyczne i wyrachowane...

Poniekad zmusza je do tego (niekiedy wrecz podswiadomie to sie dzieje) rola, do
jakiej zostaly wyznaczone: matki dzieciom. Jesli nie zapewnisz swiezo upieczonej
matce i nowo narodzonemu istnieniu srodkow do zycia, romantyzm mozesz sobie w buty
wsadzic.

313. Data: 2014-01-19 14:43:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 14:07:51 +0100, Chiron napisał(a):

> W zasadzie najbardziej kiedyś lubiłem wątrobę. Kilka lat temu żona przy
> wsparciu pani doktor namówiła mnie na trochę- i...bardzo źle się potem
> czułem.

Hmmm, bo to tak od razu nie można.
--
XL

314. Data: 2014-01-19 14:45:06

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 12:28:47 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> A kobiecie się nie chce zmywać

Wezcie przestancie sie o gupoty spierac.
Od zmywania naczyn to zmywarki som.
No. :)

315. Data: 2014-01-19 14:46:29

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 14:42, Hanka pisze:
> [...]
matce i nowo narodzonemu istnieniu srodkow do zycia, romantyzm mozesz sobie w buty

A to Mężczyzna nie jest ojcem dzieciom??

316. Data: 2014-01-19 14:47:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 13:22:32 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> [...]
>
> mężczyzna nie powinien usłyszeć, ani doświadczyć. Po pracy zamiast
>
> spokoju - czekała na mnie lista życzeń, oczekiwań, obelg i pretensji."
>

> "Kiedy pierwszy raz ,,zafikałem'', bo skala wściekłości przekroczyła
>
> wszelkie granice, była w drugiej ciąży. Patrząc mi prosto w oczy
>
> wysyczała - że jeśli wyjdę, zrobi wszystko, żeby dzieci mnie
>
> nienawidziły a spotkania ograniczy do minimum. Zagroziła, że posunie się
>
> do każdej podłości, jeśli ją zostawię. Sięgnie po zagranie z używkami,
>
> molestowanie jej i dzieci, zdrady, oszustwa podatkowe i wybuchy

No i nie prosciej zamiast szalejstwa zmyslow wlaczyc pragmatyzm i rozsadek???

317. Data: 2014-01-19 14:49:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 13:24:37 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> Gdzie te czasy, gdy to mężczyźni polowali...

Gdzie ci mezczyzni...

Dobrze, ze stara jestem ;) "za moich czasow" znalazlam jeszcze jednego Takiego :)

Tak Ixi, wiem - Ty tez :)

318. Data: 2014-01-19 14:51:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 14:05, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-19 13:18, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A bo się nie znam.

Alkohol rozwiązuje języki.

Ewa

319. Data: 2014-01-19 14:51:36

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 14:08:44 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> Pytanie - jak poznać kobietę, taką jak jest naprawdę?

Pytanie, jak poznac czlowieka, takiego jakim jest naprawde :)

Ciagle jeszcze uwazasz, ze to jest mozliwe?

320. Data: 2014-01-19 14:52:50

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 14:51, FEniks pisze:

> Alkohol rozwiązuje języki.