Modlitwa Jezusowa

321. Data: 2014-01-19 14:56:40

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 stycznia 2014 14:46:29 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
jakiej zostaly wyznaczone: matki dzieciom. Jesli nie zapewnisz swiezo upieczonej
matce i nowo narodzonemu istnieniu srodkow do zycia, romantyzm mozesz sobie w buty
wsadzic.
> A to Mężczyzna nie jest ojcem dzieciom??

Jest. Jednak kobieta nie da rady nazajutrz po porodzie isc do roboty i zarobic na
chlebek dla siebie, ktory przeprodukuje w swoim srodku na mleko dla dziecka. Taki
niby banal, ale sprobuj zalatwic to inaczej niz jest - dostaniesz Rockefellera.

322. Data: 2014-01-19 14:59:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 05:42:27 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Poniekad zmusza je do tego (niekiedy wrecz podswiadomie to sie dzieje) rola, do
jakiej zostaly wyznaczone: matki dzieciom.

Te wichrzycielskie poglądy w dzisiejszej dobie gender i feminizmu mogą być
dla Ciebie zgubne :-)))
--
XL

323. Data: 2014-01-19 15:00:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 05:45:06 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Wezcie przestancie sie o gupoty spierac.
> Od zmywania naczyn to zmywarki som.
> No. :)

Ale nie od zmywania moich świętych kieliszkufff 3-)
--
XL

324. Data: 2014-01-19 15:00:54

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 14:59, Ikselka pisze:

jakiej zostaly wyznaczone: matki dzieciom.

> Te wichrzycielskie poglądy w dzisiejszej dobie gender i feminizmu mogą być
> dla Ciebie zgubne :-)))

Twierdzisz, ze mężczyźni będą rodzić?

325. Data: 2014-01-19 15:03:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 14:46:29 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
wsadzic.

> A to Mężczyzna nie jest ojcem dzieciom??

Z samego płodzenia to może i można zapewnić byt rodzinie, ale to jak się
jest IDEAŁEM i przy tym produkuje ze 2 litry na dobę i oddaje do banku
spermy 33333-]
--
XL

326. Data: 2014-01-19 15:05:08

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 15:03, Ikselka pisze:
> Z samego płodzenia to może i można zapewnić byt rodzinie, ale to jak się
> jest IDEAŁEM i przy tym produkuje ze 2 litry na dobę i oddaje do banku
> spermy 33333-]

Nie chodzi o płodzenie - tu wystarczy jeden plemnik, ale o zajmowanie
się dziećmi,

327. Data: 2014-01-19 15:25:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 05:49:21 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Gdzie ci mezczyzni...
>
> Dobrze, ze stara jestem ;) "za moich czasow" znalazlam jeszcze jednego Takiego :)
>
> Tak Ixi, wiem - Ty tez :)

To chyba byli dwaj ostatni ;-)
--
XL

328. Data: 2014-01-19 15:26:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 14:51:34 +0100, FEniks napisał(a):

> Alkohol rozwiązuje języki.
>
> Ewa

...i pozwala sie(bie) poznać :-D
--
XL

329. Data: 2014-01-19 15:27:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 15:00:54 +0100, Sara napisał(a):

jakiej zostaly wyznaczone: matki dzieciom.

> Twierdzisz, ze mężczyźni będą rodzić?

Twierdzisz?
--
XL

330. Data: 2014-01-19 15:30:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 15:05:08 +0100, zdumiony napisał(a):

> Nie chodzi o płodzenie - tu wystarczy jeden plemnik, ale o zajmowanie
> się dziećmi,

No to dobrze, ze sobie to uściśliłeś 3-)
--
XL

Tak zwane "bycie w teraźniejszości"
Metoda Silvy