Moja DO- KONIEC!

11. Data: 2003-06-10 11:34:08

Temat: Re: Moja DO- KONIEC!
Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Tue, 10 Jun 2003 11:10:12 +0000 (UTC), gdy Tomek Kaminski
<k...@e...ii.uj.edu.pl> napisał:

>Ja napisalem kiedys, ze prady selektywne mi na migrene nie pomogly i za kare
>dowiedzialem sie od Krystyny, ze mam problemy psychiczne, a nawet otrzymalem
>delikatna sugestie, ze jestem homoseksualista ;)

A czy ktos (np. Ty) moze opisac jak wyglada taki zabieg pradow
selektywnych?

pzdr
V.

12. Data: 2003-06-10 11:38:44

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Po około dwóch latach ZO (kiedy to chciałem "nawracać" bliższą i dalszą
> rodzinę) uświadomiłem sobie, że doktor Kwaśniewski miał rację mówiąc na
> spotkaniach żeby nie przekonywać nikogo na siłę bo to obróci się przeciwko
> nam. I to jest prawda. Ktoś pyta - odpowiadam, nie pyta - siedzę cicho. Jest
> to trudne zwłaszcza w stosunku do osób najbliższych ale widocznie musi tak
> już być.

Krysia czytałas to :))))))

13. Data: 2003-06-10 12:05:58

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Jest

> Krysia czytałas to :))))))

Taaaak.... ;))))
I ABSOLUTNIE POTWIERDZAM : ))))

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Kto brzuch nazbyt tuczy, nie bardzo się uczy.

14. Data: 2003-06-10 12:08:42

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2.80...

> [...]
otrzymalem
> delikatna sugestie, ze jestem homoseksualista ;)

Boszszszsz... a gdzież to ja Ci śmiałam coś takiego zasugerować??? 8)

15. Data: 2003-06-10 14:39:22

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Miałem napisać, jak mi idzie, to piszę: niedziela była ostatnim
> dniem DO. Fakt, ale ze mnie siłacz- przeżyłem aż 3 dni. ;-)

gratuluje :(

> Olewam to- przez te 3 dni ani raz się nie wypróżniłem :))))))
> Wcale to takie śmieszne nie jest, chociaż śmieszki stawiam.
> Wiecie co- chociażby za miesiąc miały się cuda dziać, nie ufam takiej
> diecie, po której, za przeproszeniem, nie można się wysrać. Już chyba
> wiem, po co te "suszone śliwki lub morele"...

widocznie za jadles jak na DO gdyz czym Ty chciales niby srac? przeciez nie
tluszczem, te poszly na cele energetyczne - nic w tym dziwnego. no moze
jakbys tydzien nie mogl to mozna byc sie martwic, ale nie 3 dni!

> Szkoda czasu spędzonego w toalecie. Kwaśniewski radzi w książkach pić
> ziółka- a ja to olewam, nie będę pić ziółek i nikt mi nie wmówi, że
> dieta powodująca zaparcie jest zdrowa, obojętnie w jakim okresie.

jakie zaparcie, skoro nie miales w ogole parcia na stolec?! dla takich
wlasnie jak Ty sa te ziolka by na okresie przejsciowym (zazwyczaj kilka dni
mogli wspomoc jelita). na DO nie ma wiele kalu, wiec nie wiem czemu sie tak
to dziwi ze 3 dni nie mogles sie ....

> Kolejna rzecz- podczas treningu (pisałem, że tańczę sportowo) leje się
> ze mnie jak z fontanny a kondycji zero,
> co naprawdę nie jest miłe ani dla mnie ani dla
> mojej parnterki :/ :-(((

bo 3 dni to jeszcze nie DO do tego trzeba 3 mc

Poza tym w niedzielę czułem się strasznie
> słabo, a na DO byłem 2 dni. Ilości policzone skrupulatnie, limity na
> pewno nie przekroczone.

jak wyzej, na to trzeba czasu - 3 dni nie wystarcza nawet na to by sie
cokolwiek istotnego zmienilo.

Dziś, po zjedzeniu porządnej ilości chleba,
> słabość minęła.

nic dziwnego, jestes poki co fizycznie uzalezniony od weglowodanow - wiec
organizm tak musi reagowac.

> Wiem, co napiszecie i rozumiem to, i tak mogłoby być, tj, że przejdą mi
> te objawy, że to "szok" dla organizmu i tak dalej. A ja mam coś takiego
> gdzieś. DO uświadomiła mi, że trzeba myśleć o tym, co się je, ale
> niekoniecznie musi to być głównie tłuszcz.

to prawda niekoniecznie, ale mysle ze warto sobie dac troche wiecej czasu,
gdyz do stracenia nie masz nic - mozesz tylko zyskac

zycze Ci wytrwalosci na przyszlosc.
pozdrawiam
tom

16. Data: 2003-06-10 15:05:33

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vroobelek" <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> Stało się to Tue, 10 Jun 2003 11:10:12 +0000 (UTC), gdy Tomek Kaminski

> A czy ktos (np. Ty) moze opisac jak wyglada taki zabieg pradow
> selektywnych?

Coś w rodzaju elektrowstrząsów.
Jeżeli oglądałeś film Lot Nad Kukułczym Gniazdem, to wiesz o co chodzi.
:-)

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

17. Data: 2003-06-10 16:55:48

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo 3 dni to jeszcze nie DO do tego trzeba 3 mc

Czy to znaczy, ze po 3 miesiacach DO trenujac na wysokim tetnie przestajemy
palic cukier??? Myslalem, ze przy takiej diecie i intensywnych cwiczeniach
glikogen spada i nie mozna dawac z siebie pelnej mocy. Gdzies wyczytalem, ze im
szybciej serducho pompuje, tym wiecej palimy wegla i trzeba go dosypywac, zeby
w koncu nie pasc. U mnie ta teoria idealnie pokrywa sie z praktyka i mialem
wiele okazji do eksperymentow. Prosze, wyjasnij co miales na mysli.

Pozdrawiam,
Vipi

18. Data: 2003-06-10 19:28:58

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Gdybyś dokładnie przeczytał książkę JK to byś wiedział, że w pierwszych
> dniach nie powinno obciążać się organizmu. To nie jest przełącznik ON/OFF,
> że jednego dnia wrzucasz do "wora" opty_jedzenie i już jest "pałer". Daj
mu
> trochę czasu na przebudowanie szlaków metabolicznych. U mnie uczucie
> "rozpierającej energi" przyszło po ok. dwóch tygodniach kiedy strzałka
wagi
> ruszyła w dół i zjechała w ciągu dwóch miesięcy -15 kg :-).

To wiele wyjasnia. Tez odczuwam duza ulge gdy wracam z zakupow, sciagam
plecak i odstawiam torby.

19. Data: 2003-06-10 21:11:47

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mike" <m...@k...wox.org-nospam> napisał w wiadomości
> [...]

No fakt, dużo straciłeś ;)

Trujący? Jasiu, gdzie ja tak napisałam? Nie mów za mnie. Każdy umie czytać
moje posty, Ty nie musisz ich przerabiać po swojemu. Nadajesz się
szczególnie na redaktora do kolorowych pisemek, od razu by podskoczyła im
poczytność.
Po co "na siłę"? Jest popyt - jest podaż. Czy ktoś komuś słodycze wciska na
siłę?
Jest popyt - jest podaż. Trzeba tylko ludziom "uświadomić" w odpowiednich
wywiadach, że jedzą za malo blonnika, że błonnik jest zdrowy itd. Ludzie
chcą
być zdrowi - sami pójdą i chętnie kupią, bo ludzie chcą być zdrowi. Proste.

A pisałam że podczas pierwszych kilku dni można czuć się gorzej i wysiłek
fizyczny nie jest w tym momencie wskazany. Organizm zajął się "kapitalnym
remontem" , to wymaga od organizmu dużo wysiłku, potrzebuje też na te zmiany
dużo energii, a Ty mu dodatkowo fundujesz dużą aktywność, czyli też
potrzebujesz energii, wyczerpałeś więc wszystkie możliwe zapasy.
To nic, pierwsze koty za płoty...
Na starość jak znalazł... ;) przypomnisz sobie tę lekcję i drugi raz tego
błędu
nie zrobisz.

> Ooo, a to nowość. Kwaśniewski pisał, że należy przejść na DO z dnia na
> dzień, bez okresów przejściowych, hihihihi :-)

Bo też tak jest, ale to wcale nie znaczy, że od trzech dni Twój organzim
jest
juz optymalny. Na ten stan w całym organizmie się pracuje przez dłuższy
czas.

No to co teraz będziesz jadł? Bo chyba już nie wracasz do pączków?
A może jednak tak?

Pozdrawiam
Krystyna

20. Data: 2003-06-10 22:18:30

Od: Mike <m...@k...wox.org-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our dear newsgroup friend Tomek Kaminski wrote:
> Skoro piszesz takie rzeczy o DO, to pewnie jestes trollem...
Taaaaa...

> Ja napisalem kiedys, ze prady selektywne mi na migrene nie pomogly i za kare
> dowiedzialem sie od Krystyny, ze mam problemy psychiczne, a nawet otrzymalem
> delikatna sugestie, ze jestem homoseksualista ;)
Właśnie, a co to są te PS i jak się mają do DO, poza tym, że się je w
Arkadiach stosuje?

--

mm A DIETA ROZDZIELNA
Nie tyje.