Monitor a oczy !

31. Data: 2005-02-25 23:42:02

Temat: Re: Monitor a oczy !
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>O wiele lepiej niż na poprzednim
> monitorze (CRT). I to mi wystarcza aby ten produkt rekomendować!

a no i bym zapomnial :) po co porownujesz "poprzedni" monitor do LCD ?? :D
A z rekomendacja bym sie nie spieszyl tak .... cos trzeba potestowac minimum
rok zeby
cos oceniac ;)
ocenka z benchmarka :

"ogolnie wada = tylko 75Hz ......filmy hmm ...polowy nie da sie
ogladac ... czasem jest reakcja dzielenia sie ekranu w poziomie na pol tak
jakby monitor nie wydalal ...co do gier to ZERO SMUZENIA!!! jest to panel do
gier na pewno ale: czarny jest nie do konca czarny(za jasny ale to juz wina
samej technologi) no i co mnie najbardziej wkurzylo to to ze jak probuje np
w n4sundeground pograc w innej rozdzielczosci niz 1280 na 1024 to wyskakuje
prostokacik generowany przez monitor z informacja ze powinienem grac wlasnie
w 1280na1024 wiec o innych rozdzielczosciach mam zapomniec?!!!"

o czym wspominalem :)

Pozdro ;)

32. Data: 2005-02-26 00:38:02

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale pocieszyliście kolege Hoody'iego, On już ten monitor kupił i chyba nie
ma zamiaru zbyt szybko zmieniac na nowy :(

33. Data: 2005-02-26 16:44:08

Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam 100Hz i rozdzielczość 800x600 wtedy mam duże literki i nie muszę się
nadmiernie koncentrować żeby widzieć co pisze na ekranie, widze z daleka
nawet jak leże w łóżku :)

34. Data: 2005-02-26 16:47:15

Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe :) osobiscie uwarzam ogladanie filmow na LCD jako paranoje poniewaz
> 200 razy lepszy efekt mamy na zwyklym monitorze robilem kiedys test 1 film
> rownoczesnie
> na monitorku 21'' Phillips i monitorek LCD 21'' SONY

a co nas obchodzi Twój jakiśtam Sony???
ja tylko piszę, że Samsung 913N to zupełnie nowa jakość
wśród LCD!
nowa generacja!!!
i tyle!

Amen
H.

35. Data: 2005-02-26 17:24:48

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces Adrian <a...@p...onet.pl> zwrócił błąd:

> Podsumowujac .... jesli juz lcd to tylko z martyca TFT kat patrzenia minimum
> 200stopni (zawsze jest blad)
> np samsung nie potrafi pracowac w pionie pod takimi katami ...

E, nie jesteś zbyt wymagający. Dwieście? Phi. Mój samsung pracuje nie
pod takimi nędznymi kątami, wczoraj wyciągnąłem prawie 240°! (na oko,
zawsze jest błąd) Zależy też jaką masz kartę graficzną, bo niektóre
przekłamują kolory, np. nvidie.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

36. Data: 2005-02-26 21:03:54

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian wrote:

> Podsumowujac .... jesli juz lcd to tylko z martyca TFT kat patrzenia
> minimum 200stopni (zawsze jest blad)

To ty chcesz ten monitor ogladac od tylu?

Krzysiek Rudnik

37. Data: 2005-02-27 10:46:24

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale pocieszyliście kolege Hoody'iego, On już ten monitor kupił i chyba nie
> ma zamiaru zbyt szybko zmieniac na nowy :(

Mowi sie trudno, a zamiast myslac, ze bedzi esie mogl pochwalic, ze
kupil cos z mala, ale jakze wielka cyferka na reklamie mogl pomyslec.

--
Pozdrawiam.

38. Data: 2005-02-27 10:48:53

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam 1024 na 768 pikseli i odswiezanie na 85, zreszta wiecej nie mozna
> u mnie ustawic. Wiec jak dobrze?

Tak, moze byc.

--
Pozdrawiam.

39. Data: 2005-03-14 19:07:18

Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 26 Feb 2005 17:47:15 +0100, w <4...@n...home.net.pl>, "Hoody"
<d...@c...pl> napisał(-a):

> ja tylko piszę, że Samsung 913N to zupełnie nowa jakość
> wśród LCD!

ROTFL :))

Renta+zlamanie kregloslupa
Tracę śłych ?
Korekcja uszu...
urlop zdrowotny dla nauczyciela na hashimoto...
Zmetnienie ciala szklistego