Montaż karnisza

1. Data: 2007-04-10 18:49:50

Temat: Montaż karnisza
Od: "BartoszP" <b...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zamontować karnisz nad oknem i drzwiami balkonowymi. Okno ma ok 150cm
szerokości a drzwi ok. 80cm czyli w sumie ok. 230cm.

Czy tak długi karnisz można zamontować na tylko dwóch wspornikach? Dodam, że
ma byc tylko na zasłonę (czyli jeden kijek).
A jeśli trzeba dodać trzeci to w jaki sposób: dokładnie w połowie karnisza
czy między oknem a drzwiami?

--
Pozdr
BartoszP

2. Data: 2007-04-10 19:18:07

Temat: Re: Montaż karnisza
Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Kwi, 20:49, "BartoszP" <b...@B...pl> wrote:
> Czy tak długi karnisz można zamontować na tylko dwóch wspornikach? Dodam, że ma byc
tylko na zasłonę (czyli jeden kijek).

Spokojnie wystraczy, chyba że karnisz nie jest najlepszej jakości
(teraz co raz częściej jakieś badziewie sprzedają). Te wsporniki,
które dodają i odpowiednie haki czy kołki powinny wystarczyć.
Zresztą, będziesz widział czy jest w miarę stabilny.
Ja mam taki właśnie 2,40 długości. Drewniany, na firanę i zasłony.
Trzyma się;)
Pozdr.
est

piekarnik i zmywarka do zabudowy
mieszkanie - odbiór
szambo - śmierdzi w całym domu
Nowe drzwi do starych futryn
szafki kuchenne gorne (podnosnik pneumatyczny)