Nowe drzwi do starych futryn

1. Data: 2007-04-10 12:00:10

Temat: Nowe drzwi do starych futryn
Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wlasnie kupuje mieszkanie i chcialbym w nim wymienic drzwi wewnetrzne ale
bez wyszarpywania starych metalowych futryn. Czy ktos przeprowadzal taka
operacje? Czy jest duzy klopot z dopasowaniem nowych drzwi do starych
PRL-owskich futryn metalowych i zawiasow (blok z lat 80-tych)?

Pozdrawiam

Arek

2. Data: 2007-04-12 16:42:05

Temat: Re: Nowe drzwi do starych futryn
Od: "Grzegorz" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeprowadzałem taką akcję,blok z 1986 futryny pozostały stare a nowe drzwi
trzeba było przyciąc z wysokości.

3. Data: 2007-04-12 17:25:51

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:evlnba$795$1@news.tkdami.net
użytkownik *Grzegorz* napisał(a):

> Przeprowadzałem taką akcję,blok z 1986 futryny pozostały stare a nowe
> drzwi trzeba było przyciąc z wysokości.

Mam nadzieję że tylko z dołu i po tym zabiegu pasowały na zawiasach?

--
Big Jack
//////

4. Data: 2007-04-12 20:18:05

Od: "Grzegorz" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję że tylko z dołu i po tym zabiegu pasowały na zawiasach?

Tak tylko z dołu ok. 2 cm.Zawiasy pasowały

5. Data: 2007-04-13 14:37:46

Od: "Staszek.Nurek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badałem właśnie kolejne szambo czwartek, 12 kwietnia 2007 18:42 gdy
użytkownik Grzegorz napisał:

> Przeprowadzałem taką akcję,blok z 1986 futryny pozostały stare a nowe
> drzwi trzeba było przyciąc z wysokości.
a futryny jakoś uatrakcyjniałeś czy jedynie farbą olejną ?
--
---------
Staszek.Nurek

6. Data: 2007-04-13 17:23:46

Od: "Grzegorz" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a futryny jakoś uatrakcyjniałeś czy jedynie farbą olejną ?

Tylko farbą

szafki kuchenne gorne (podnosnik pneumatyczny)
refinansowanie kredytu
Jak działa 1/2 wsadu (zmywarka Bosh)
rolety okienne
meble kuchenne - z jakiego materialu