Montaz zmywarki pod kotlem?

1. Data: 2005-09-16 07:00:22

Temat: Montaz zmywarki pod kotlem?
Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W kuchnie jest wiszący kocioł dwufunkcyjny i jedną z opcji montażu zmywarki
jest montaż por kotłem. Czy są jakieś przeciwwskazania do takiego montażu?

2. Data: 2005-09-16 07:10:50

Temat: Re: Montaz zmywarki pod kotlem?
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-16 09:00 +0200, Użytkownik Boban napisał :
> W kuchnie jest wiszący kocioł dwufunkcyjny i jedną z opcji montażu zmywarki
> jest montaż por kotłem. Czy są jakieś przeciwwskazania do takiego montażu?
A kociol pobiera powietrze z zewnatrz? Bo jesli tak, to musi byc troche
przestrzeni miedzy zmywarka a kotlem. Poza tym to chyba nie ma
przeciwskazan. Ja mam w lazience pralke pod piecem, ktory wisi jakies 60
cm wyzej (pies Saunier Duval, pobiera powietrze z zewnatrz).

Edytka [edymon]

"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia"

3. Data: 2005-09-16 07:11:16

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przestrzeni miedzy zmywarka a kotlem. Poza tym to chyba nie ma
przeciwskazan. Ja mam w lazience pralke pod piecem, ktory wisi jakies 60
cm wyzej (piec Saunier Duval, pobiera powietrze z zewnatrz).

4. Data: 2005-09-16 07:14:01

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Sep 2005 09:11:16 +0200, [edymon] napisał(a):

> [...]
> przeciwskazan. Ja mam w lazience pralke pod piecem, ktory wisi jakies 60
> cm wyzej (piec Saunier Duval, pobiera powietrze z zewnatrz).

Jest przerwa ok 50 cm między kotłem a blatem przykrywającym przyszłą
zmywarkę.

gniazdo elektryczne zbiorcze
szkolenie
jaki stelaz do kibelka ?