Może by tak zmienić termin świąt?

1. Data: 2018-01-06 20:49:56

Temat: Może by tak zmienić termin świąt?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam takie petycje dotyczące jedzenia, zdrowia, stylu zdrowego itp:

By nie ścinać drzew na choinki miejskie:
http://www.petycje.pl/petycja/12750/nie_dla_zcinania
_drzew_na_miejskie_choinki_zwisteczne..html

O zniesienie obowiązkowego wf na studiach:
http://www.petycje.pl/petycja/12784/zniesienie_obowi
szkowych_zajec_z_wychowania_fizycznego_na_studiach_i
_stopnia_.html

Przeciwko szczepieniom:
http://www.petycje.pl/petycja/7000/petycja_ws.zmusza
nia_rodzic%C3%93w_i_dzieci_do_szczepie%C5%83_i_ochro
ny_dzieci_przed_odczynami_poszczepiennymi.html
http://www.petycje.pl/petycja/9970/skarga_dotyczsca_
ignorowania_powiklan_poszczepiennych_i_niedzialajsce
go_systemu_nop.html

Antybiotyk bez recepty:
http://www.petycje.pl/petycja/12640/antybiotyk_bez_r
ecepty.html

Stop spalarni śmieci:
http://www.petycje.pl/petycja/12697/stop_spalarni_zm
ieci_w_puszczy_noteckiej!.html

Można też oglądać podpisy za i pszeciw.
Co prawda czasem ma się wrażenie ,
że czym głupsza petycja tym podpisy za są częstsze, ale nie zawsze.
_____________
Może by tak napisać petycję o zmianę terminu Świąt Bożego Narodzenia?
Myślę, że 6 grudnia byłby odpowiedni.

Wielu niedożywa świąt.
Wiadomości z połowy grudnia corocznie są pełne informacji kto znany umarł.
Ludzie nie ganialiby za świątecznymi zakupami w mglistym , smogowym grudniu,
możnaby to zrobić wcześniej, a nie handlować w efekcie katarem i grypą.
Światełka wigilijne cieszyłyby cały ponury grudzień.
A zamiast pościć gżalibyśmy się spokojnie pszy tv.

Okres poświąteczny, pszedkarnawałowy obecnie trwa tylko 2 tygodnie do 6
stycznia.
Wydłużył by się on do miesiąca. Samo zdrowie, bo słońca w tym okresie bardzo
mało,
więc aktywność fizyczna powinna być ograniczona.

Dzieci miały by dodatkowe ferie, na pewno by im to na zdrowie wyszło.

Nie wiem tylko do kogo ta petycja być powinna.
Zmiana roku kościelnego to żadna rewolucja.
Doczytałam się, że dawniej adwent był dłuższy,
pewnie te same argumenty pszesądziły by skrucić go .

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2018-01-06 21:55:54

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Na razie zmieniono nazwę dzisiejszego święta - na Sześciu Króli. To pierwszy krok ?

Sposób na bakalie non stop :-)
Spokojnego!!!
Meni świąteczne czy adwentowe?
Cichym bohaterkom :)