Pszemysł smogowy

1. Data: 2018-01-15 16:50:29

Temat: Pszemysł smogowy
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myślicie, powstanie?
Maseczki smogowe, odpylacze smogowe,
auta antysmogowe, informatory smogowe, sanatoria antysmogowe, kosmetyki
antysmogowe, diety antysmogowe, leki antysmogowe, plastry antysmogowe, zioła
antysmogowe, kwiatki antysmogowe, gadżety antysmogowe (np oparte z soli),
farby antysmogowe, firanki antysmogowe, ....

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2018-01-15 19:33:49

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Planujesz biznes?
;-)

3. Data: 2018-01-15 20:55:25

Temat: Re: Pszemysł smogowy
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planujesz biznes?
> ;-)

NIe, ale jak by ktoś planował, to spszedaję pomysł.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2018-01-15 23:44:45

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja mam lepszy: dywaniki do modlitwy. Zbyt w Europie Zachodniej zapewniony...
;-/

5. Data: 2018-02-07 10:17:05

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Już powstał. Wszędzie sprzedawane są różnego autoramentu ,,antysmogowe" cosie -
połowa z nich niczego nie robi, będąc ,,anty" jedynie w stosunku do grubości portfeli
tych, co je kupują.

6. Data: 2018-02-07 15:37:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Już powstał. Wszędzie sprzedawane są różnego autoramentu ,,antysmogowe"
>cosie - połowa z nich niczego nie robi, będąc >,,anty" jedynie w stosunku do
>grubości portfeli tych, co je kupują.

Do marketu jeszcze nie dotarł.
Za rok będa maseczki spszedawć pewnie pszy kasie, albo dołączać darmo do
xxxxxx w promocji.
No i właśnie co to jest to xxxxxxxxxxxx ?
Na pewno nie mleko, mimo, że uznawane za odtrutkę, ale nie na smog.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2018-02-07 19:31:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, o czym piszesz jako o ,,xxxxxxxx".

Mleko nie jest odtrutką, lecz jedynie substancją budorową.

8. Data: 2018-02-07 20:19:16

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie wiem, o czym piszesz jako o ,,xxxxxxxx".
>Mleko nie jest odtrutką, lecz jedynie substancją budorową.

Ja też nie wiem co znaczy xxxxxxxxx. To jest właśnie zagadka na dziś:
co należy jeść by ułatwić organizmowi neutralizację smogu?

Mleko uważane jest często za odtrutkę , gdy ktoś połknie jaką hemię,
ale to nie całkiem prawda, bo są pszypadki , że to może zaszkodzić.
Pewnie neutalizuje kwasy, ale nie mam o tym zielonego pojęcia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

9. Data: 2018-02-07 21:39:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

BuForową.
Nie trafiam w te literki w telefonie.

10. Data: 2018-02-07 21:49:29

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No co Ty, żadne jedzenie na to nie pomoże. Ani mleko, ani nic. Przecież te trucizny
ze smogu do płuc trafiają, a stamtąd prosto do krwi. Mlekiem to mozesz częściowo
zneutralizować niektóre szkodliwe substancje, które połknęłaś - mleko się ścina i
częściowo je pochłania, a przez to na jakiś czas zatrzymuje ich przedostawanie się do
krwi i do dalszej części przewodu pokarmowego, co daje jakiś czas na działanie
lekarzom.

Może by tak zmienić termin świąt?
Sposób na bakalie non stop :-)
Spokojnego!!!