Muszki w kwiatach

1. Data: 2002-10-22 20:01:10

Temat: Muszki w kwiatach
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto pomoze i poradzi, jak zwalczyc takie malutkie muszki (mniejsze od
owocowek i czarne), ktore zalegly sie masowo na ziemi kwiatow
doniczkowych??? Pozostaje z wdziecznoscia (nie mowiac juz o zonie). Darek

2. Data: 2002-10-22 20:34:39

Temat: Re: Muszki w kwiatach
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ufam, ze malutkie muszki - to malutki problem. Oto w kazdym sklepie
ogrodniczym i takimz hiprmarkecie jest cale mnostwo srodkow do zwalczania
robactwa chodzacego po roslinkach i wokol nich latajacego. Takie np mszyce.
Ja bym kupil srodek na mszyce w aerozolu lub plynie ze spryskiwaczem i
popsikal te ziemie i te owady. JA WIEM, ze to nie sa mszyce, ale moze te
male czarne nie umieja czytac i nie kapna sie, ze trucizna nie byla dla nich
i zachowaja sie, jak mszyce - czyli zgina.
a Zona od teraz bedzie mowila do ciebie " Born to kill "
Wojtek Pa

PS

Born to kill - film z 1947 roku rez Robert Wise.

3. Data: 2002-10-22 21:55:54

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owocowek i czarne), ktore zalegly sie masowo na ziemi kwiatow
> doniczkowych??? Pozostaje z wdziecznoscia (nie mowiac juz o zonie). Darek

Już Ci radzę:
1. Nie lej tyle wody - przesusz kwiatki
2. Przesadź kwiaty do sterylnej (wyprażonej w piekarniku) ziemi
3. Znajdź fachowca, który pryśnie powierzchnię i podleje ziemię
w doniczkach Basudinem 25 EC. Opryskane kwiaty nie mogą znajdować się w
pomieszczeniach, w których śpisz czy przebywasz, minimum przez tydzień.
Jak nie pomoże ograniczanie podlewania to przesadź. Chemię odradzam!
Ja...cki

4. Data: 2002-10-22 21:59:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> wrote in message news:ap4cip$964$1@news.tpi.pl...
> [...]
> male czarne nie umieja czytac i nie kapna sie, ze trucizna nie byla dla nich
> i zachowaja sie, jak mszyce - czyli zgina.

Ale wez pod uwage, ze to, iz Ty i Twoja zona umiecie czytac niekoniecznie
uchroni Was przed szkodliwymi (dla ludzi) skutkami tej trucizny.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2002-10-23 08:05:43

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in news:ap4hgj$90u$1@news.tpi.pl:

> [...]
> tydzień.
> Jak nie pomoże ograniczanie podlewania to przesadź. Chemię

Co to jest Basudin?
Skoro chemie odradzasz...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

6. Data: 2002-10-23 12:38:44

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Co to jest Basudin?
> Skoro chemie odradzasz...
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Przecież każda kobieta powinna to zrozumieć: radzę i odradzam -
logiczne:-)
Ale się narażam piękniejszej części grupy. A wszystko to przez te skróty
myślowe wynikające z pośpiechu. Oczywiscie Basudin to jest chemia
i trzeba wiedzieć jak ją stosować i czym to może grozić. Może lepiej te
muszki wyłapać? Przy odrobinie cierpliwości.
Ja...cki.

7. Data: 2002-10-23 13:13:58

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zapominaj jednak o tym , że ziemiórki składają jaja w ziemi i
wyłapywanie nic nie pomoże.
Ja kupuję Nomolt i po kilku podlaniach wszystko pada / oczywiście oprócz
kwiatów/.

--
pozdrawiam Ela

8. Data: 2002-10-23 14:17:37

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszytkim bardzo dziekuje. To jest najmilsza grupa.Darek

9. Data: 2002-10-23 19:04:54

Od: "Michał Łąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela dobrze radzi...!!
Ziemiórki nie reagują na każdy środek, zawsze pozostaje problem jaj i larw..
Bez odrobiny chemii " cienko to widzę.
Nomolt ma tą "zaletę" , że jest dostępny w bardzo małych opakowaniach.
Pozdrawiam
Michał
Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ap67ak$22d$1@foka.acn.pl...

10. Data: 2002-10-23 19:40:31

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezmiernie mi miło, że poparł mnie fachowiec...

Ela

Użytkownik "Michał Łąpieś" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
larw..
> Bez odrobiny chemii " cienko to widzę.
> Nomolt ma tą "zaletę" , że jest dostępny w bardzo małych opakowaniach.

Piramida
Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ