Mutlikulti Rzeczypospolitej

1. Data: 2017-07-27 21:15:46

Temat: Mutlikulti Rzeczypospolitej
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez setki lat multikulti budowało siłę rzeczypospolitej. W latach
świetności mieszkali w jednym państwie Polacy, Litwini, Ukraińcy, Żydzi,
Tatarzy, i wielu wielu innych. Wszyscy do kupy dzięki m.in. różnorodnemu
wkładowi budowali siłę Rzeczypospolitej.

W pewnym momencie historii pojawił się pojeb Stalin, i zrobił z Polski
państwo narodowo homogeniczne. Po 40 latach, ludzie określający się jako
patrioci* wrzeszczą: to dobre było! Stalin, dobrze nam uczynił! Cała
historia rzeczypospolitej to gówno!

I teraz psychologia. Jest kilka korporacji globalnych, które wręcz nakazują
co jakiś czas relokacje (szczególnie kadry menadżerskiej) między państwami,
właśnie celem wymiany/mieszania mentalności, to bardzo dobrze służy wymianie
myśli, wprowadzaniu innowacji.

Tyle rzekłem na temat strachu tępych zaściankowców przed "obcymi".

*świron, iksela, dupska, onanista pinokio itp...

2. Data: 2017-07-27 22:07:28

Temat: Re: Mutlikulti Rzeczypospolitej
Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:
> Przez setki lat multikulti budowało siłę rzeczypospolitej. W latach
> świetności mieszkali w jednym państwie Polacy, Litwini, Ukraińcy, Żydzi,
> Tatarzy, i wielu wielu innych.

To prawda, ale Ty mylisz naturalny proces ze sztucznym.

ctrl+v

Zdaniem francuskiego prezydenta hotspoty w Libii mają zapobiec "podejmowaniu przez
ludzi szalonego ryzyka, w sytuacji gdy nie mogą otrzymać azylu". "Liczę, że stanie
się to jeszcze tego lata" z Europą lub bez niej - mówił Macron w czasie wizyty w
ośrodku dla uchodźców w Orleanie.
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1796278,Prezy
dent-Francji-Macron-utworzymy-w-Libii-hotspoty-dla-m
igrantow

Wszystko jest już jawne (prawie) bo do kompletu trza dodać
co gadała p.B Spectre ze Szwecji:)
https://youtu.be/YKs3bbY7uZk?t=38s

Eurosojuz pięknie nam kwitnie:) Manifest z Ventotene jest realizowany, ot co.
Znam te idee i częściowo je rozumiem, jednak nikt ludzi o to nie zapytał.

Ukraińcy w akcji!
PATOLOGIA (OSWOJONA) POJĘCIA PODSTAWOWE (tak, tak nie o polityce, a o psychologii)
GENDER - POJĘCIA PODSTAWOWE
9/11 raz jeszcze
Agatka wygrała z d... .