Ukraińcy w akcji!

1. Data: 2017-07-27 00:41:12

Temat: Ukraińcy w akcji!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.polishclub.org/2017/07/25/ukraincy-wchodz
a-gry/

"(...)Jeżeli PiS tego nie zrozumie, to najpóźniej jesienią br. zniknie z
powierzchni ziemi. Jego zewnętrzni przeciwnicy nie cofną się bowiem przed
niczym i nie można walczyć z wszystkimi naraz - z Zachodem i Rosją. Nie
jest tajemnicą, że wśród już podobno dwumilionowej imigracji ukraińskiej
przeniknęło do Polski wielu nacjonalistów ukraińskich, w tym członków
banderowskich formacji paramilitarnych walczących w Donbasie. Tajemnicą
poliszynela jest, że razem z nimi nielegalnie przenikają do Polski duże
ilości broni. W kwietniu br. na przejściu granicznym w Dorohusku zatrzymano
dwie Ukrainki, które przemycały czterolufowe działo kaliber 30 mm, o
szybkostrzelności 4000 pocisków na minutę[3]. Po co i komu jest potrzebna
taka broń w Polsce?(...)"

"(...)To jest plan podpalenia Polski, identyczny z tym, który zrealizowano
na Ukrainie zimą 2013/2014 roku. Z planem tym występuje zainstalowane w
Polsce środowisko banderowskie ściśle powiązane z Sorosem i PO. Nie jest
tajemnicą, że różne podmioty ukraińskie są w Polsce częścią politycznego
zaplecza PO i michnikowszczyzny. Teraz już widać po co w ostatnich
miesiącach padały ze strony publicystów i polityków związanych z obozem
liberalnym żądania ,,otwarcia Polski dla Ukraińców", w tym nie tylko
zintensyfikowania imigracji ukraińskiej do Polski, nie tylko zapewniania
imigrantom ukraińskim mieszkań i pracy, ale przyspieszenia procedur
nadawania im obywatelstwa oraz otwarcia dla nich stanowisk na uczelniach i
w wojsku. Obóz kosmopolityczno-liberalny nie ukrywa, że chodzi mu o
stworzenie swojego nowego elektoratu. Dał temu wyraz m.in. pan Dutkiewicz
ogłaszając publicznie, że chce doprowadzić do daleko idącej zmiany składu
narodowościowego Wrocławia na rzecz Ukraińców, których jest tam już 15
proc., by walczyć z ,,polskim nacjonalizmem". Jeżeli Ukraińcy mają być w
perspektywie elektoratem PO, to mogą też wziąć udział w puczu, którego
scenariusz ogłosił pan Kramek. Jeśli będzie bowiem za mało chętnych ze
strony etnicznych Polaków, to sięgnie się po diasporę ukraińską - tę starą
i nową. Ona - a nie Polacy - posłucha w pierwszej kolejności Fundacji
Otwarty Dialog. Poza tym będzie potem podstawa do szybkiego nadania
obywatelstwa uczestnikom puczu z nowej diaspory ukraińskiej. Cóż bowiem
bardziej predestynuje do nadania obywatelstwa jak nie udział w ,,walce o
demokrację"?

Za jednym zamachem będzie można obalić ,,dyktatorską" władzę PiS i wdrożyć
realizację planu Ukrpolu, ogłoszoną swego czasu przez Michnika. Tu nie
chodzi o żaden sprzeciw wobec reformy sądów. Merkel i Soros muszą obalić
rząd PiS ze względu na kryzys migracyjny w Europie Zachodniej. Tylko nowy
,,demokratyczny" rząd zagwarantuje im odzyskanie kontroli politycznej nad
Polską i rozładowanie tego kryzysu poprzez przyjmowanie przez Polskę
imigrantów z Afryki i Azji. Jeszcze raz podkreślę, że organizatorzy ,,obrony
demokracji" w Polsce nie cofną się przed niczym. Jeśli plan pana Kramka nie
zostanie zrealizowany teraz, to próba wprowadzenia go w życie będzie
podjęta jesienią, kiedy po wrześniowych wyborach w RFN Angela Merkel
odzyska swobodę manewru. Nie o demokrację tutaj chodzi, ale o niepodległość
Polski i to trzeba sobie uświadomić bez względu na to co sądzimy o obecnej
partii rządzącej."

2. Data: 2017-07-27 04:22:04

Temat: Re: Ukraińcy w akcji!
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 lipca 2017 00:41:14 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> Polski i to trzeba sobie uświadomić bez względu na to co sądzimy o obecnej

popijając merkel i ich demokracje aż za śmieszną, żeby tak ja nazywać.
ikselkus kochana. pieprzysz po prostu.

może nie czujesz tego, co w sercu się rodzi.
może nie wiesz, ze dzieją się dzieje.

jacek

3. Data: 2017-07-27 06:53:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-27 o 00:41, XL pisze:

> [...]
> Polsce środowisko banderowskie ściśle powiązane z Sorosem i PO. Nie jest
> tajemnicą, że różne podmioty ukraińskie są w Polsce częścią politycznego

Kurwa, jak trzeba mieć zryty beret żeby takie kretynizmy wymyślać...
Jak bardzo ty musisz mieć zryty beret, że takie kretynizmy powtarzasz...

Wszyscy dookoła apelują żeby rozmawiać z pilslamistami, żeby ich nie
wykluczać, żeby pislamistów nie nazywać pislamistami, żeby nawiązać z
wami dialog, bo takie wyśmiewanie się z was popycha was w stronę
radykalizmów... no ale ja pierdolę bez przesady, ile można komuś takiemu
jak ty okazywać dobrą wolę? Jak długo można wyciągać do kogoś rękę i
patrzeć jak ten ktoś na tę rękę najnormalniej w świecie sra?
Ty się nie nadajesz do życia wśród normalnych ludzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-07-27 13:07:13

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

>http://www.polishclub.org/2017/07/25/ukraincy-wchod
za-gry/

Uhu, pis najwyrazniej szuka nowego wroga, pewnieobawiaja sie, ze temat
syryjski sie moze znudzic.

5. Data: 2017-07-27 13:21:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
> ikselkus kochana. pieprzysz po prostu.
>
> może nie czujesz tego, co w sercu się rodzi.

Tajasne. Już się takie wiele razy działy - Polska krwawo za te "dziejowe
atrakcje" płaciła.

6. Data: 2017-07-27 15:12:47

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:
> [...]
> jest tajemnicą, że wśród już podobno dwumilionowej imigracji ukraińskiej
> przeniknęło do Polski wielu nacjonalistów ukraińskich

https://pl.wikipedia.org/wiki/Mitteleuropa

frakcja komuchów w UE która wyparła starych i jedzie wg. tego:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Manifest_z_Ventotene

https://youtu.be/Mf5A1y5qYp0?t=27m54s

A gołst z globem drą się: pis to komuchy!!!

Krok następny UE to wprowadzenie multikulturalizmu i odchodzenie od modelu państw
narodowych jak to było w pierwotnych założeniach Schumana.

Pomysły wspólnej armii już się pojawiły, ale amerykańce głupi nie są, nie oddadzą
przywództwa niemcom z ostrożności:)

7. Data: 2017-07-27 15:49:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-27 o 15:12, Bytomir Kwasigroch pisze:

> pis to komuchy!!!

To bolszewicy.

> Krok następny UE to wprowadzenie multikulturalizmu i odchodzenie od modelu państw
narodowych

Nareszcie i oby jak najszybciej.
Ludzie w kosmos latają, a niektórzy dalej grodzą poletka i próbują
rozstawiać pionki według koloru.
Koloru skóry, wyznania i wszystkiego innego co tam sobie uroją w chorych
głowach, które ewolucja niestety ominęła.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-07-27 20:11:13

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> To bolszewicy.

EUROKOMUNIZM
https://youtu.be/JqCTd9L32ms

> Nareszcie i oby jak najszybciej.

Ale pamiętaj: http://niezlomni.com/wp-content/uploads/2016/06/that
cher.jpg

Nu teraz czekamy na utworzenie armii UE. Nie da się nie zauważyć
że Czechy, Słowacja, Polska i Węgry tak łatwo na papkę przerobić się nie dadzą:)

Aj, aj i jeszcze Trójmorze, toż to zaprzeczenie projektu Mitteleuropa,
ale niemcy postanowili wyciszyć nieco oficjalne kwiki skierowane na PL
na rzecz nieoficjalnych. Skapowali się że oficjalne kwiki nic nie dają,
trza poruszyć ulicą. Donka zaczną wypychać na prezydenta, ale myślę
że Donek szanse ma marne.

9. Data: 2017-07-28 00:16:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Nu teraz czekamy na utworzenie armii UE. Nie da się nie zauważyć
> że Czechy, Słowacja, Polska i Węgry tak łatwo na papkę przerobić się nie dadzą:)

Ba!

> [...]
> na rzecz nieoficjalnych. Skapowali się że oficjalne kwiki nic nie dają,
> trza poruszyć ulicą. Donka zaczną wypychać na prezydenta, ale myślę

Będzie trzeba po prostu JESZCZE BARDZIEJ pilnować następnych wyborów, bo
będzie niemieckie mieszanie - jak Rosja w wyborach w USA...

10. Data: 2017-07-28 18:40:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> To bolszewicy.

> Nareszcie i oby jak najszybciej.
> Ludzie w kosmos latają, a niektórzy dalej grodzą poletka i próbują
> rozstawiać pionki według koloru.

Albowiem w kosmosie wszystko jest wspólne i głównie czarne, c'nie,
lewaczku?
LOL

> Koloru skóry, wyznania i wszystkiego innego co tam sobie uroją w chorych
> głowach, które ewolucja niestety ominęła.

Zonk - właśnie to twoja kochana ewolucja uformowała ludzi podług koloru. A
ty ją uznajesz tylko pozornie - ty byś chciał być ponad nią i mieszać we
wszystkim swoją lewacką kopyścią :->

PATOLOGIA (OSWOJONA) POJĘCIA PODSTAWOWE (tak, tak nie o polityce, a o psychologii)
GENDER - POJĘCIA PODSTAWOWE
9/11 raz jeszcze
Agatka wygrała z d... .
Nadzwyczajna kasta