NI CHUJA !!!

41. Data: 2010-01-09 15:34:31

Temat: Re: Prawusek opamiętaj się !!!
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> To dopiero początkek odmóżdżania odmóżdżonych.
> Zostań tu, a będziesz świadkiem jak Sfinks odradza się z popiołów.

No jeśli to sfinks, to się długo będzie odradzał

Stalker, na razie to sfinkowi nos odpadł

42. Data: 2010-01-09 15:49:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na razie to sfinkowi nos odpadł

Doprawimy nowy. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

43. Data: 2010-01-09 15:57:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> Doprawimy nowy. :)

Robaczkowy.

Qra

44. Data: 2010-01-09 17:07:25

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A teraz nie wiem, kto do mnnie pisze:-(

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

45. Data: 2010-01-09 17:09:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 09-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

e tam
robak nadaje z tego IP:

--

Wszystko się już dawno gdzieś wydarzyło,nowe wciąż wraca raz po raz.
Nie łudź się że gdzieś tam czegoś nie było,wszystko już prawie widział

46. Data: 2010-01-09 17:15:47

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 09-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> A teraz nie wiem, kto do mnnie pisze:-(

ale tak czy siak - oddziel ideę (literki) od człowieka (autora)
;P

--

Co można zrobić z liści? Liściopusz. Marianna, lat 7.

47. Data: 2010-01-09 19:11:39

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 09-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> ale tak czy siak - oddziel ideę (literki) od człowieka (autora)
> ;P
Pojadę abecadełkiem: nie da się oddzielić człowieka od obywatela. Rozdział
państwa od religii jest sztuczny.

> Co można zrobić z liści? Liściopusz. Marianna, lat 7.
Skoro nie w Twoim kręgu kulturowym Marianna uczęszczała do przedszkola- to
może w mieście Łodzi? U nas każdy wie, że najlepsze liściopusze robi się z
liści:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

48. Data: 2010-01-09 19:11:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Doprawimy nowy. :)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Taaa, ten Pinokia

Stalker

49. Data: 2010-01-09 19:27:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Pojadę abecadełkiem: nie da się oddzielić człowieka od obywatela. Rozdział
> państwa od religii jest sztuczny.

A państwa, które takiego rozdziału nie mają to oazy szczęścia i
cywilizacyjnego postępu :-)

Nie chce mi się wchodzić w dyskusję, chociaż to raczej abecadełko
manipulacji :-) Polecić jednak mogę książkę:

Richard Dawkins: "Bóg urojony"

A w niej szeroko omówione w zasadzie wszystkie aspekty "połączenia"
państwa z religią, nauki z religią, moralności z religią

Stalker

50. Data: 2010-01-09 19:30:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Taaa, ten Pinokia

Zostaw Pinokia!!! Pinokio to w sumie fajny chłopiec, tylko trochę drewniany.

Qra

miłość do siebie może zabić..
bij dziecko, będzie miało z życia więcej satysfakcji
Re: do ruskiego capa
301 nagłowków!
Re: TEGO SIE NIE SPODZIEWALEM...