ta grupa wyczerpała swoją formuł

21. Data: 2005-08-10 21:43:32

Temat: Re: ta grupa wyczerpała swoją formuł
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> [...]
>
> Szynkę kroimy w drobne paseczki, pieczarki w drobniutkie plastry, na
> patelni rozgrzewamy (dosyć mocno) olej, wrzucamy szybko kiełki, szynkę i
> pieczarki, energicznie mieszając (cały czas na dużym ogniu) doprawiamy
> imbirem, podlewamy łyżeczką (stołową) cherry, po ok. 2 min. energicznego
> smażenia dodajemy jaja (rozmieszane na gładko w miseczce), mieszamy z
> resztą składników, smażymy ok. 45 sek. na mocnym ogniu, całość obracamy
> (jak naleśnika), smażymy kolejne 30 sek. - gotowe, potrawa powinna
> przypominać nieco omlet, gorącą poćwiartować i podawać. Można doprawić

na oleju ???
eee
na smalcu ze skwarkami jadalem jaja sadzone...
jajecznice tylko na masle...
Mars

22. Data: 2005-08-10 21:48:49

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** Marsjasz <m...@p...nospam.neostrada.pl>:

begin 666 sorry zmyłka przeciwnika

> na oleju ???

Acha.

> eee na smalcu ze skwarkami jadalem jaja sadzone... jajecznice tylko na
> masle... Mars

No tak ale ta ma w zamierzeniu troszeczkę inny smak... ;) Bardziej
orientalny niż swojski. Smalec od biedy może być (bez skwarek),
masło raczej nie, za szybko się spala (gotujemy na dużym ogniu).

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

23. Data: 2005-08-11 08:05:49

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"jasiek" <j...@o...pl> nakibordził(a):

> Grupa straciła swój sens dyskusyjny. Jest takim chatem kuchennym. Wpadnie
> ktoś, zapyta jak się robi jajecznicę

Ależ przecież nikt Ci nie każe jej czytać, ani tym bardziej tutaj pisać.
Czyż nie?
ATSD to masz źle skonfigurowany czytnik.

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

24. Data: 2005-08-11 10:13:42

Temat: NIE KARMIĆ TROLLA !!!!!
Od: "onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie karmic TROLLA !!!!!

25. Data: 2005-08-11 10:21:56

Temat: Re: NIE KARMIĆ TROLLA !!!!!
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik onet napisał:

> nie karmic TROLLA !!!!!

A czemu tak krzyczysz w trybie rozkazującym? Kto chce, ten podkarmi.
Troll też człowiek i czasem głodny...
--
pa, BasiaBjk

26. Data: 2005-08-11 10:36:34

Od: "onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu tak krzyczysz w trybie rozkazującym? Kto chce, ten podkarmi.

dlatego bo chce, sama sobie odpowiedzialaś ... pytanie wydaje się zbedne
skoro znasz odpowiedź

27. Data: 2005-08-11 10:47:23

Od: "jasiek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> A czemu tak krzyczysz w trybie rozkazującym?
Musi na yape...

> Kto chce, ten podkarmi.
Otóż to

> Troll też człowiek i czasem głodny...
Dzięki Dobry Ludziu

jasiek

28. Data: 2005-08-11 11:23:14

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważam, ze powinniśmy wystąpić o samorozwiązanie się grupy

po 1:

po co ?
jeden - wg Ciebie - śmieć więcej czy mniej w necie - komu to robi
różnicę ?? i dlaczego akurat Tobie

po 2:

jak uważasz że nie ma postów, do tego ciekawych - może sam coś napisz,
malkontencie ... czemu w tym durnym kraju wszyscy zawsze narzekają a nic
nie zrobią sami dobrze ?

po 3:

a poza tym - ręce precz od p.r.k !!!! :)

po 4:

Placki ziemniaczane z boczkiem w środku
1 kg ziemniaków
2 szt cebul średniej wielkości
10 dkg boczku wędzonego
3 czubate łyżki mąki pszennej
2 szt jajek
1 łyżeczka soli
1/2 łyżeczki pieprzu świeżo zmielonego
olej do smażenia

Cebule obieram i kroję na bardzo drobną kostkę. Boczek kroję w kostkę
podobnej wielkości.
Na patelni rozgrzewam łyżkę oleju i smażę na nim cebulę na średnim
ogniu, cały czas mieszając, aż stanie się szklista. Patelnię zdejmuję z
ognia.
Ziemniaki obieram, myję i trę na największych oczkach w malakserze - po
utarciu przypominają cienki makaron. Do startych ziemniaków dodaję mąkę,
jajka , pokrojony boczek oraz przyprawy i wszystko dokładnie mieszam.
Smażę cienkie placki na silnie rozgrzanym tłuszczu - są gotowe, kiedy
lekko brązowe z obu stron.
Podaję bardzo gorące. Najlepsze są oczywiście prosto z patelni, polane
mnóstwem gęstej, kwaśnej i oczywiście tłustej śmietany. Smacznego!

za Wielkim Żarciem, podaję, bo na czasie i aby nie było 'oftopicznie'
... brrr

pzdr, scoo

29. Data: 2005-08-11 13:00:48

Od: "Irro" <Z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasiek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ta grupa wyczerpała swoją formułę.
> Postów jest coraz mniej, coraz bardziej oftopiczne.
> Tematy się powtarzają, większość spraw znajduje się w archiwum.
> Uważam, ze powinniśmy wystąpić o samorozwiązanie się grupy

jasiek,
mi jak się przestała grupa podobać, to na nią nie wchodzę i tyle.
A jeśli w międzyczasie ktoś coś ciekawego napisze, albo będzie miał problem
i go ktoś inny rozwiąże, to moja strata, bo nie czytam.. zostawmy ją
"niewidzialnej ręce rynku"

Irro

30. Data: 2005-08-11 13:09:38

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wodorotlenek" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Skoro wtedy byl minus, a teraz jest plus, to chyba bez znaczenia,
> do jakiej podstwy przelicze, prawda?

Dżudżu odlicza swoje posty, dlatego ma spadek.

Margola

wymyslne torty
Re: zastawa stołowa w warszawie - gdzie?
pyszna salatka na przetwory
Osiedle Północ-Wschód
arbuz z wodka?