NLP - jakies linki?

1. Data: 2003-05-29 18:26:57

Temat: NLP - jakies linki?
Od: "varius" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglibyscie mi podac jakies linki do artykolow na ten temat? Chodzi mi o
jakies konkretne strony a nie reklamy platnych kursow...

Z gory Thx

--
----==GG#381816==----
---==v...@i...pl==---

1. Data: 2003-05-29 21:09:44

Temat: Re: NLP - jakies linki?
Od: "PSIQ" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "varius" <N...@i...pl> napisał:
> Czy moglibyscie mi podac jakies linki do artykolow na ten temat? Chodzi mi
> jakies konkretne strony a nie reklamy platnych kursow...
>
> Z gory Thx

To o to chodzi, że NLP się na kursach sprzedaje :))) Umiejętności nie
wykształcisz czytając książkę, tylko ćwicząć pod okiem kogoś bardziej
doświadczonego i wprawnego, kto będzie Cię mógł korygować. I to nie jest
tylko "marketing" NLP. Nawet publikacje książkowe (za które przecież
płacisz) kończą się zwykle uczciwym stwierdzeniem, że tak naprawdę NLP
możesz się tylko na kursie nauczyć.
Trochę artykułów
http://www.econlp.com/materialy.htm
http://www.nlp.pl/artykuly/
http://www.instytutnlp.pl/index.php?id=texts

PSIQ
--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

problem z tlumaczeniem - cathectic capabilities
Samobójstwo - postepilog...
gadzety psychologiczne w Matrixie było: uzależnienie
Nie lubię Was ...
Po kilkunastu latach małżeństwa - rozwód i refleksje