Na jakiej wysokości relingi

21. Data: 2006-03-29 21:36:23

Temat: Re: Na jakiej wysokości relingi
Od: "robert" <...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem Foreście. I tak dobrze, że nauczyłeś się juz czytać. Jenny ci
> pomagala

Ty masz za to problemy z czytaniem (patrz początek wątku), a nawet nie
nazwałbym ciebie Bushem.

22. Data: 2006-03-30 05:21:29

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" <...@w...pll> napisał w wiadomości

> Ty masz za to problemy z czytaniem (patrz początek wątku), a nawet nie
> nazwałbym ciebie Bushem.

Pewnie, że nie. Bush to przy tobie intelektualista.
Znikaj już niemądry człowieczku, mnie nie przegadasz. Ja tu jestem
specjalnie dla tępienia tych inteligentnych inaczej.
Powiem ci w zaufaniu - kwalifikujesz się jak jasna cholera...

Jak chcesz, powieś się na relingu - na dowolnej wysokości wybranej ...

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

23. Data: 2006-03-30 11:55:40

Od: "robert" <...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie, że nie. Bush to przy tobie intelektualista.
Nie znam, nie rozmawiałem, ale osiągnął więcej niż ty możesz pomarzyć.

> Znikaj już niemądry człowieczku, mnie nie przegadasz. Ja tu jestem
> specjalnie dla tępienia tych inteligentnych inaczej.
To chyba tylko zostało ci już samobójstwo...

> Powiem ci w zaufaniu - kwalifikujesz się jak jasna cholera...
W twoich słowach to brzmi iście jak niebiański komplement !!!!
Nareszcie coś miłego. Miło usłyszeć to od totalnego durnia.

24. Data: 2006-03-30 13:07:51

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

robert i SQLwysyn
Idźcie sobie na priv,